שיווק ופרסום

אדלר וטמבור במהלך מקורי: מניפת הצבע החדשה על 1561 שלטי חוצות בכל הארץ

מדן ועד אילת: משרד הפרסום ומותג הצבעים מדפיסים 1,561 שלטים שונים, לפי צבעי המניפה. "חיפשנו דרך חווייתית להעביר את הכמות המרשימה"
חברת טמבור , משווקת הצבעים וחומרי הבנייה יצאה בימים האחרונים בקמפיין חוצות מקורי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי לטובת קידום מניפת הצבעים החדשה של טמבור שכוללת 1561 גוונים. איך בחרו לעשות את זה? עם 1561 שלטי חוצות ברחבי המדינה.
מותג הצבעים ומשרד הפרסום התמקדו בפלטפורמת החוצות, והדפיסו 1561 שלטים, בצבעים שונים ובליווי מספר הגוון לפי המניפה שנפרסו בכל רחבי הארץ. על פניו נראה כי מדובר בקמפיין החוצות שכולל את המספר הגדול ביותר של שלטים שונים שאי פעם הופק בישראל. בשוק החוצות מעריכים כי מדובר בקמפיין שוויו עומד על כמיליון וחצי שקלים.
טל ריבן, סמנכ״ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי: \"לא בכל יום מותג הצבע המוביל במדינה משיק מניפת גוונים חדשה. חיפשנו דרך חווייתית להעביר לאנשים את הכמות הגדולה והמרשימה הזאת של הגוונים, והפכנו את המניפה המסורתית שמחזיקים ביד, למניפה בגודל של בילבורדים הפרוסה בכל רחבי הארץ\".
שלטי טמבור ברחבי הארץ
שלטי טמבור ברחבי הארץ
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    האמת, משעמם (ל"ת)
    שי 07/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    קמפיין גרוע,משעמם,בזבוז נוראי של כסף
    מד מן 07/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה איה אסטרטגיה מדהימה ל"טמבור יש הרבה צבעים" וואוו ממש מרגש מה שמדהים אותי זה שיש מטומטמים גדולים יותר מאשר במרד הפרסום- אלו בטמבור ששילמו בשביל החארטה הזו
    סגור
  • 13.
    מדליק ביותר!!!
    ברברה 07/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על טמבור, היתה ונותרה אחת ויחידה- מכל היבט אפשרי.
    סגור
  • 12.
    זה משעמם וצפוי
    יעל 07/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועושה נזק לחווית הגוונים של טמבור
    סגור
  • 11.
    מקורי? ממש לא!
    נו באמת 07/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו קמפיין עם אותו לקוח עלה לפני 18 שנה עם משרד אחר. נו במת, לא ידעתם? ואם כל כך טוב אל תגידו מקורי וחדש.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    בשביל תוצאה כזו לומדים עיצוב 4 שנים?
    שירי 07/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הרמה של הארטים היום?
    סגור
  • 9.
    באומן עשו את זה לפני עשרים שנה
    היסטוריה 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני עשרים שנה בערך. עלתה טמבור בקמפיין חוצות אחד לאחד. אז זה היה חידוש מרענן, מקורי ובולט. שוני ריבנאי הגיע לארץ ועשה את זה. את שוופס קליר ועוד ועוד. היום- זו העתקה. הולך ופוחת. חבל.
    סגור
  • 8.
    מקורי (ל"ת)
    ג'וני 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מניפה...
    לא בכל יום... 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו!!!מדהים.איזה מהלך מדיה מרשים. תגישו את זה בקאן ואל תשכחו לציין שזו מניפה של בילבורדים.
    סגור
  • 6.
    רעיון יפה, מתחרים קנאים, תמשיכו לתת בראש. (ל"ת)
    יונתן 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חבל שספקי המדיה שנבחרו לא יודעים להדפיס..
    אנונימי 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הצבעים לא נכונים. באמצע שלטי מרקעים הצבע משתנה מקטע לקטע..
    סגור
  • 4.
    זה טמבור או נירלט?
    דוקטור לפרסום 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקרה קלאסי של קמפיין שנראה טוב במצגת ובהדמיה, אבל בשטח ממש לא עובד. אין בידול, אין בשורה, אין USP ובנוסף, הצרכן הסופי בחיים לא יידע לאיזה חברה הקמפיין. ובגדול על הרעיון: באמת יופי אתם מוכרים צבעים...גאוני...
    סגור
  • 3.
    חבל על כל שקל
    בדיחה 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש בדיחה חבל על כסף קמפיין שנראה ממש לא מזמין
    סגור
  • 2.
    תראו כמה צבע יכול לשעמם
    צבועה 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמינה שקאן 2014 כבר מחכה עם הפרס ביד
    סגור
  • 1.
    מזכיר את הפנטון של פוקס (ל"ת)
    אנונימי 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזכיר את מה????? (ל"ת)
    ??? 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור