שיווק ופרסום
רשת האופנה 'מיס לגוט' חוזרת לפרסם: התקציב יטופל ב'חברון זלצמן שביט'
לאחר מספר שנים בווליום תקשורתי נמוך חוזרת רשת האופנה לאוויר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד השנה על 2 מליון שקלים בטלוויזיה ובדיגיטל
\'מיס לגוט\', אחת מרשתות האופנה הוותיקות שפועלות בישראל חוזרת לפרסם לאחר מספר שנים בווליום תקשורתי נמוך. תקציב הפרסום של הרשת יטופל ב\'חברון זלצמן שביט\' בבעלותם של דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט.
הרשת מייבאת לישראל את מותגי קונצרן האופנה האירופאי OUI GRUPPE, ומונה 20 סניפים בכל רחבי הארץ. תקציב הפרסום השנתי של הרשת צפוי לעמוד השנה על 2 מליון שקלים בטלויזיה ובדיגיטל. הקמפיין הראשון, תחת הסלוגן: European Style, יעלה בשבוע הקרוב ויכלול סרטוני טלויזיה, ופעילות בדיגיטל וברשתות החברתיות.
אורי לוי מנכ״ל משותף ב\'מיס לגוט\': ״בשנים האחרונות, לאחר פתיחת מספר חנויות חדשות, הגדלת הפריסה הארצית, ומכירתו הבלעדית של המותג האירופאי המקורי והמוכר לקהל הישראלי, החלטנו להגדיל את התמיכה התקשורתית לרשת ולחדד את האופי האירופאי היוקרתי. אני שמח שבחרנו ב\'חברון זלצמן שביט\', שהביאו מחשבה מקורית ומרעננת עבור המותג והם פרטנר אמיתי״.
גבי זלצמן, מבעלי \'חברון זלצמן שביט\': ״אני שמח לצרף לשורותינו מותג אופנה איכותי כ\'מיס לגוט\'. אנחנו נהנים מאוד מהעבודה על המותג ומשיתוף הפעולה עם הלקוח, שאני מאמין שיוביל את הרשת לתוצאות בשורה התחתונה\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.רשת יקרה אבל שווהמלי 05/2014/11הגב לתגובה זו0 0יש להם חנויות מקסימות, בגדים מיוחדים. אני לקוחה קבועה ומרוצה :-)סגור
-
3.משרד מעולה. תענוג לעבוד איתו (ל"ת)מיקי 05/2014/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מותג בעייתיאנונימי 05/2014/08הגב לתגובה זו0 0זה לא התקשורת. זה המוצר.סגור
-
1.ב׳צלחה (ל"ת)ליאת 05/2014/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תותחים !! (ל"ת)קרין 05/2014/08הגב לתגובה זו0 0סגור


