שיווק ופרסום

מטייל באירופה: רועי כהן מסיים קדנציה בגרמניה ועובר ל-Blue Hive לונדון

אחד הליגיונרים הבכירים שהשוק הישראלי שיגר לאירופה ממשיך לתחנה הבאה. כהן ישמש כמנהל הקריאייטיב דיגיטל של FORD בכל אירופה
משה בנימין |  6
רועי כהן (צילום יח"צ)
תעשיית הפרסום הישראלית שיגרה מספר ליגיונרים מוצלחים לניכר, שרובם באירופה. אחד מהם שעושה חיל ולא נתקע יותר מדי זמן במקום אחד - הוא איש הדיגיטל רועי כהן שלאחר 3 שנים בגרמניה בהן הספיק לעבוד בשני משרדים שונים - עובר כעת ללונדון. 
כהן מונה לאחרונה למנהל קריאייטיב דגיטל ב-Blue Hive - סוכנות פרסום הממוקמת בלונדון ומעסיקה עשרות עובדים. Blue Hive מטפלת בתקציב הפרסום של מותג הרכב FORD בפריסה מלאה בכל יבשת אירופה ומנהלת קמפיינים (עבור FORD) ב-22 שווקים בעת ובעונה אחת.  
כהן רושם קפיצה משמעותית בקריירה עם מינויו למנהל הקריאייטיב דיגיטל של FORD בכל אירופה מטעם Blue Hive. הוא ידווח ישירות למנהלת הקריאייטיב הראשית קארין אונסגר-בירץ' (Karin Onsager-Birch). 
כאמור, כהן מסכם קריירה של 3 שנים בגרמניה אותה החל באפריל 2012 לאחר שבתפקידו האחרון בישראל שימש כסמנכ"ל הדיגיטל של שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. התחנה הראשונה שלו בגרמניה היתה במשרד העצמאי (והמעוטר בפרסים) Jung von matt בהמבורג, בו שימש כראש צוות קריאייטיב וטיפל בתקציבי הפרסום של מותג הרכב מרצדס וחברת התקשורת וודאפון. לאחר כשנה במשרד הוא עבר למשרד הפרסום Interone מקבוצת BBDO העולמית (גם כן בהמבורג) בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל וטיפל בין השאר במותג הרכב BMW, O2 ו-DOVE. 
הרזומה של כהן כולל 10 אריות מפסטיבל קאן (כולל זהב), פרסי קליאו, יורובסט ופרסים מפסטיבל הפרסום בניו יורק. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גאווה לאומית !
    טל 03/2015/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ישר כוח! המשך להצליח ובכך לייצג נאמנה את ישראל והמוח היהודי היצירתי והשנון.
    סגור
  • 3.
    אחחחאאא יא תותח!!! (ל"ת)
    ב ה צ ל ח ה 03/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כיף לשמוע
    אנונימי 03/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • העתקת את זה מהקומיוניקט?
    עצוב 03/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הטקסט הזה אפשר לכתוב גם על מקום שני בקקטוס, באפ"י, במוצר השנה ונאום העזיבה של הקופי
    סגור
  • 1.
    גם אני עברתי מזרמון DDB לגיתם BBDO
    תקציבאית 03/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וטיילתי בלונדון לפני חצי שנה. למה אתם לא עושים עלי אייטם?
    סגור
  • למה שואלים בפסח
    פסח 03/2015/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת: כי את פשוט משעממת ;-)
    סגור