שיווק ופרסום

יעצבנו את החרדים? הקמפיין החדש של 'עונות' שואל האם אלוהים הוא אשה?

רשת האופנה תעלה הערב בקמפיין חדש שכל כולו העצמה נשית, באמצעות משרד שטרית מדיה גרופ ובכיכובה של הפרזנטורית מיכאלה ברקו. צפו
משה בנימין |  8
עונות (צילום יח"צ)

רשת האופנה עונות תעלה הערב בקמפיין פרסום חדש לשנת 2015, ובהשקעה מדווחת בגובה של 7 מיליון שקלים. הקמפין בכיכובה של מיכאלה ברקו, הפרזנטורית זו השנה השלישית, מהלל את האשה ומשדר העצמה נשית. במקביל הוא גם עשוי לגרום להרמת גבה מצד המגזר החרדי כשהוא שואל האם "אלוהים הוא אשה".

מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ שתקציב הפרסום של החברה עבר אליו במהלך השנה החולפת. הקמפיין צפוי לעלות בווליום גבוה במיוחד בערוצי הטלוויזיה, בשילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות המודפסת ובדגש על הפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.
 


ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "הקמפיין החדש של עונות משדר אמירה עוצמתית בתור רשת שאוהבת נשים ושנשים אוהבות אותה. נשים בכל העולם הן מנהיגות, מובילות, יוזמות ומעצבות את העולם והגיע הזמן לתת לעוצמה הזאת ביטוי ולא לצמצם את האישה לגוף בלבד. מהות האישה והתכונות המאפיינות אותה - רוך יחד עם עוצמה גדולה, אינטליגנציה רגשית לצד פיקחות וחריפות כולן מהוות השראה לקולקציה החדשה ולקמפיין".

גיא וינברגר, שטרית גרופ SMG: "כשתיכננו את הקמפיין גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות. הקמפיין מדבר על הנשיות והתכונות המופלאות של הנשים, על האינטואיציה, יכולת הנתינה והקבלה, העוצמה, היכולת ליצור חיים וכדומה.
 

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תגובות עלובות
    מביט מהצד 04/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להגיד על הפרסומת הרבה דברים אבל זבל וכו ממש לא. בטוח שהפרסומת בכמה רמות מעל המגיבים הקטנים כאן
    סגור
  • 6.
    כמה שזה גרוע
    אלוהים 04/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניפסט? זה קראיטיב בשנת 2015?
    סגור
  • 5.
    עלוב, מגוחך, פתטי ולא אפקטיבי
    שי 04/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקמפיין הוא בזבוז כסף מוחלט שלא יזיז מילימטר לתדמית או למכירות. "גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות". כמה עלוב אפשר להיות? עד מתי אנשים ימשיכו לקנות את הבולשיט של גיא ויינברגר??? בלון נפוח שהיה צריך להתפוצץ מזמן. אבל כנראה שהוא מתאים למה שמצפים מפרסומאי שטחי עם מילים נבובות.
    סגור
  • רק שלא תצא לך איזה עין בטעות...
    עדי 04/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח כמה מרירות.
    סגור
  • 4.
    כמה כסף אפשר לשרוף?
    דורון 04/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על כלום. זבל מטופש, לא מובן , פלצני ונפוח, עם סלוגן מפגר שלא יזיז כלום לאף אחת. וזה עוד בגרסה המלאה, ששורפת ל"עונות" את הכסף על כלום. פראיירים, איך אתם נופלים בפח של משרד פרסום ששכח שמדובר במידות גדולות
    סגור
  • 3.
    לא אם גברים מטפלים בקמפיין הזה
    נורית 04/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיש הזדמנות לעשות משהו חדש ובועט, וכשיש לך את מיכאלה ברקו, עצוב שבסוף מקבלים קמפיין מיושן, חלול וסתמי
    סגור
  • 2.
    לא יזיז כלום
    סמיילי 04/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד קמפיין אופנה קליפי שנראה כמו כל הענף. אין בידול, אין רעיון, אין תעוזה אמיתית. יש: ערמת קלישאות באנגלית שמעט ישראליות ישקיעו זמן כדי להקשיב להן. ובעיקר לא תהיה תזוזה בקופה. בכל מקרה, חג שמח.
    סגור
  • 1.
    ארז המסכן. חייב תשומי
    מנהל בכיר באוסם 04/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל קמפיין ארז חייב לקבל את הבמה לציטוטים העלובים שלו. הבמה הצדדית של אייס
    סגור