שיווק ופרסום
לאחר פרסום רשימות הגמר במובייל, פרינט, דיירקט ופרומו - פיינליסט אחד נוסף לישראל בקאן
לאחר הפתיחה המבטיחה הנציגים הישראלים חוזרים לקרקע המציאות הכואבת. לפני שעה קלה פורסמו רשימות הגמר ב-4 קטגוריות והשורה התחתונה היא פיינליסט אחד בלבד לישראל
להיות המשרד שמסיים את שבוע פסטיבל קאן עם התואר "מחזיק בהכי הרבה פיינליסטים" זה אולי מחמיא, אבל זה בטח לא היעד של אף אחד מהמתמודדים שמשוועים להחזיק אריה בידיים. בינתיים מי שצועד אל עבר התואר המנחם הזה הוא משרד הפרסום אדלר חומסקי שרשם הבוקר את הפיינליסט הרביעי שלו, או הראשון, תלוי איך סופרים ואת מי שואלים.
לפני שעה קלה היום (יום א') פורסמו רשימות העבודות שהעפילו לשלב הגמר ב-4 קטגוריות: פרינט, דיירקט, פרומו ומובייל. למרבה האכזבה, הפתיחה הסוערת מיום חמישי האחרון לא המשיכה ליומו הרשמי הראשון של הפסטיבל ובסיכום הכללי נרשם פיינליסט אחד בלבד לישראל מתוך 4 קטגוריות אלו.
מי שרשם על שמו את הפיינליסט הוא משרד הפרסום אדלר חומסקי שעשה זאת בקטגוריית הפרומו עם מהלך חנות האיידס עבור הוועד למלחמה באיידס. כזכור, אדלר חומסקי כבר אסף 3 פיינליסטים (שלא תורגמו לאריות) במיני תחרות של מהלכי ה-Health שפתחה את הפסטיבל ביום חמישי האחרון. משרד נוסף שרשם במסגרת זו פיינליסט הוא באומן בר ריבנאי עבור מהלך שאזאם.
האכזבה במספרים: לקטגוריית הפרינט הגישו הישראלים 21 עבודות; לקטגוריית הדיירקט הוגשו מישראל 13 עבודות; לקטגוריית הפרומו הוגשו מישראל 18 עבודות ולקטגוריית המובייל הוגשו מישראל 7 עבודות. בסך הכל מדובר בפיינליסט אחד על 59 הגשות, יחס די מביך ומתסכל. מי אמר שבקאן מחלקים פרסים במשקל?
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.משה בבקשהיוסי 06/2015/21הגב לתגובה זו0 0תזכיר לנו בבקשה כמה עולה לשלוח עבודה לפסטיבל קאן. מעניין יהיה לראות כמה כסף נזרק לפח על צורך לספק אגו של מנכ"ל משרד ומנהל קריאייטיב. "החיים עצמם וזה"סגור
-
אולי הרעיונות שלך תחת? (ל"ת)רונן 06/2015/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.תחזרו לעבודשי 06/2015/21הגב לתגובה זו0 0במקום להתעסק בשטויותסגור
-
1.איפה הרשימה? לא מוצא (ל"ת)יורם 06/2015/21הגב לתגובה זו0 0סגור


