שיווק ופרסום

לקראת מיתוג מחדש: תקציב הפרסום של מותג הברזים 'מדגל' יטופל ב-y&r ישראל

משה בנימין |  4
Y&R Israel. גיא בר ואדם אבנון (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של מותג הברזים מדגל עובר ל-y&r ישראל - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום Pointed אולם החברה מיעטה לפרסום. העברת התקציב כעת, מגיעה על רקע שינוי במדיניות הפרסום של החברה.
לפני כן, בשנים קודמות, טיפלו בתקציב גם משרדי הפרסום פוקס גורן גלעדי ויהושע TBWA. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2014 רשם התקציב גידול משמעותי ועמד על כ-2.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמליון שקלים. 
בתוך כך נודע כי מדגל, בבעלות פלסאון (70%) וקיבוץ גליל ים (30%), עתידה לצאת בשנה הקרובה במהלך שיווקי רחב היקף במסגרת מיתוג מחדש.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה הם עוד קיימים?! (ל"ת)
    איש ביצה 11/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחת
    לא מפרגן שאתה 11/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתם באיזה מקום הם ברשימה של גלובס? לעומת זאת איזה מספר אתם שכתבתם את זה .... תנו לי לנחש...15?16?17?
    סגור
  • 2.
    אוי כמה פאתט
    שלום 11/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו דרמה מתקציב של ברז בשקל וחצי . מה השלב הבא? תקציב של אינסטלטור? יש תקציבים שעדיף להסתיר
    סגור
  • 1.
    כיף לשמוע
    יופי 11/2015/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוף סוף לא משרד שעף על עצמו ומפרסם כל שנייה משהו עצמו, מקבל תקציב חדש
    סגור