שיווק ופרסום
לאחר מכרז סוער: יהושע TBWA זכה במכרז הפרסום והדיגיטל של אוניברסיטת בן גוריון
משרד לם מרגלית שפי שטיפל ב-3 השנים האחרונות בתקציב האוניברסיטה, נפסל בשל פגם טכני, עתר לביהמ"ש ונסוג בו. רכש המדיה יבוצע ע"י HI-NET
בדרך לתואר: לאייס נודע כי בתום הליך מכרזי שניהלה אוניברסיטת בן גוריון, נבחר משרד הפרסום יהושע TBWA לנהל את האסטרטגיה והפעילות הדיגיטלית שלה.
ב-3 השנים האחרונות לוותה האוניברסיטה על ידי משרד לם מרגלית שפי. אל המכרז ניגשו בתחילת השנה משרדי הפרסום יהושע TBWA , בורודה קפלן, HI-NET ולם מרגלית שפי. בסוף מארס, כשהמכרז הגיע לשלבים מתקדמים, נפסל לם מרגלית שפי על ידי ועדת המכרזים מטעמים טכניים, עתר לבית המשפט וביטל את העתירה.
לשלב הסופי הגיעו HI-NET ויהושע TBWA. במשרד טוענים כי משימותיו יהיו גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית, בניית קונספט קריאייטיבי וקמפיינים בדגש על התאמה לעולם הדיגיטל, תכנון מדיה ועוד. רכש המדיה של האוניברסיטה יבוצע על ידי HI-NET.
מנכ"ל יהושע TBWA, עינת יוזנט רביד, מסרה כי "אנו שמחים מאוד ללוות את אוניברסיטת בן גוריון באתגרים המשמעותיים העומדים בפניהם בשוק ההשכלה הגבוהה. אין לנו ספק שנוכל להגיע להישגים משמעותיים ולהיות שותפים לעשייה ומצוינות בשוק ההשכלה בישראל".
לדברי עידן אלרום, סמנכ"ל דיגיטל ביהושע TBWA, "אוניברסיטת בן גוריון מתווספת לקבוצה מכובדת ביותר של לקוחות שהצטרפו אלינו השנה בדיגיטל, אבל עיקר גאוותנו הוא לא בצירוף לקוח נוסף אלא בכך שבעידן הנוכחי בו הדאטה משחקת תפקיד מרכזי ואנו מגישים ערך ללקוח בצינורות מתקדמים מאי פעם - נוכל לסייע למוסד לימודים בכיר בישראל להגיע בחוכמה וביעילות לסטודנטים הרלוונטיים ביותר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.טוקבק בלי ארסלא כואב לי לתת טוקבק 05/2016/19הגב לתגובה זו0 0יפה מאד שנלחמים על לקוח ויפה שרוצים לאתר לו את הקהל הכי רלוונטי. עכשיו נשאר לקיים. אם תקיימו - שיחקתם אותה.סגור
-
1.באסה! לא מגיע !א' 05/2016/16הגב לתגובה זו1 1שיקול פגום ולקויסגור


