שיווק ופרסום

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום פורש לאחר 8 שנים בתפקיד

סבג פורש מסלקום לאחר 19 שנים בהן שימש בתפקידים שונים. "אני פונה לאתגרים חדשים. סלקום היוותה עבורי בית, בו גדלתי והובלתי תהליכים רבים ומשמעותיים"
משה בנימין |  1
יוני סבג (צילום סיון פרג)
יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום פורש מהחברה לאחר 8 שנים בהן שימש בתפקידו, ו-19 שנים בתפקידי ניהול שונים בקבוצה. סבג ימשיך בתפקידו עד שימונה לו מחליף.  
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, קיבל את בקשתו של סבג לפרוש ולפנות לאתגרים חדשים. "יוני הוביל בהצלחה רבה את אגף השיווק והיווה גורם מרכזי בביסוס מעמדה של סלקום כקבוצת תקשורת חזקה" אמר שטרן. "בתקופתו, הפכה סלקום לפורצת דרך במהלכים השיווקיים והפרסומיים שהובילה ובראשם החדרת שרות סלקום tv וביסוסו כשרות מוביל בשוק הטלוויזיה. הישגיו של יוני זכו לאורך השנים להכרה והערכה רבים , הן בתוך החברה והן בשוק כולו".
לדברי סבג, "לאחר כשני עשורים בקבוצת סלקום, אני מסיים את תפקידי ופונה לאתגרים חדשים. סלקום היוותה עבורי בית, בו גדלתי והובלתי תהליכים רבים ומשמעותיים. אני מודה לניר, עמי ולעובדי אגף השיווק על שותפות עמוקה ופורה לאורך השנים". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שימור לקוחות
    קופסת שימורים 09/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמדו לשמור על הלקוחות הוותיקים ולא לחפש מציאות בהרפתקאות חדשות
    סגור