שיווק ופרסום

ביבי גאה בעומר בבי: הסיפור מאחורי הקמפיין הויראלי נחשף

מהבוקר שטף את המדינה קמפיין שבו עשרות סלבס, כמאתיים גופים במשק ואפילו ראש הממשלה מודים לבחור האלמוני. כעת מתברר כי על המהלך אחראים עמותת "עזר מציון", משרד הפרסום DIBOOR ומשרד היח"צ דני לוי תקשורת 
עינת שחק |  1
קמפיין עומר בבי, ביבי נתניהו הצטרף (צילום יח"צ)
אחרי הפוסט הויראלי "ערה" בין עיריית ת"א לעיריית י-ם, ולא הרבה זמן מאז "נגמרו הרעיונות לבחירות" של אנשי הסושיאל, שהתרעמו על סבב הבחירות השלישי - מגיע תורו של "עומר בבי".
החל משעות הבוקר, גופים רשמיים, סלבס, חברי כנסת, נשיא המדינה ואפילו ראש הממשלה הודו והתגאו בעומר בבי, אדם אלמוני עד היום. מלבד התכונה שיצר ברשתות החברתיות, הבוקר התפרסמו במקביל שלל מודעות בעלות נוסח דומה ב"כלכליסט", "גלובס", "ישראל היום", "הארץ", וכן באנרים באתר ynet, לצד שלטי חוצות דיגיטליים ברחבי המדינה של החברות הדיה, אדרי בסינמה סיטי, רמת החייל ונמל תל אביב, ומגה מדיה בכיכר רבין ובכל רחבי תל אביב. יש לציין כי הגופים השונים נרתמו למהלך ללא תמורה.
 
עומר בבי, למי שלא נחשף זה מכבר לשמועות ברשת, הוא תורם מח העצם המיליון של עמותת "עזר מציון", שהקימה את המאגר הלאומי שנועד להציל חיים. מטרת המהלך היא לעורר מודעות לחשיבות המאגר והישגיו, ולעודד אנשים נוספים להצטרף אליו ולהציל חיים.
 
בבי עצמו, הוא צעיר בן 18 מאורנית הנמצא לפני גיוס לצה"ל. בשבוע שעבר הגיע למרכז הסיוע לחולי סרטן של "עזר מציון" בפתח תקווה במטרה להצטרף למאגר התורמים, והתבשר כי הוא התורם המיליון של העמותה, וכי בתוך ימים ספורים, לא יהיה מישהו בישראל שלא יכיר את שמו. הוא עצמו, אגב, ביקש שלא להיחשף ולא לעמוד מול הבליץ התקשורתי הצפוי.
מאחורי הקמפיין המדובר עומדים משרד הפרסום DIBOOR בבעלות דנה קול בן יהודה ומשרד היח"צ דני לוי תקשורת אשר רתמו בהמשך גם את חברת הסושיאל Teenk של יניב ויצמן.
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכמים
    סיוון 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם כל הקמפיין האגרסיבי הזה הביא עוד תורם אחד דיינו חדיבה מבריקה מחוץ לקופסא
    סגור