שיווק ופרסום

צפו: לא רק בישראל, כתבת כאן 11 הותקפה בסיקור הפגנה פרו פלסטינית בברלין

אנטוניה ימין כתבת החוץ של כאן חדשות: "סיקרתי הפגנה בעד פלשתינים בברלין בעברית, והחליטו לירות לעברי זיקוקים. צוות הצילום תיעד הכל". עורך הבילד הגרמני העלה פוסט תמיכה בישראל עם תמונה שלו כשהוא חבוש כובע של גולני, ינון מגל: "כותב אמת ונלחם בשקרים"
מערכת ice | 
אנטוניה ימין מותקפת (צילום טוויטר אנטוניה ימין)
הסיקור התקשורתי של מבצע שובר החומות גורר עימו גם תקיפת עיתונאים בישראל. כעת רואים כי המצב דומה גם  בעולם כאשר אמש (שבת) בעת דיווחה של אנטוניה ימין, כתבת החוץ של תאגיד החדשות כאן 11 הושלך לעברה חזיז.
ימין צייצה אתמול מעט אחרי הדיווח שלה למהדורה: "סיקרתי הפגנה בעד פלשתינים בברלין, שכברקע שמעתי צעקות 'ישראל רוצחת ילדים', ו-'אללה הוא אכבר'". המפגינים לא אהבו שסיקרתי את האירוע בעברית והחליטו לירות לעברי זיקוקים. צוות הצילום תיעד הכל".
במקביל ישראל קיבלה תמיכה מפתיעה מעורך הבילד הגרמני, ג'וליאן רייכלט כשהוא פרסם אתמול בערב פוסט תמיכה בישראל באינסטגרם ובו כתב "בגמר בברלין, במוחי בתל אביב" עם תוספות השאטאג של גולני. לפוסט צורפה תמונה שלו מתוך גמר הגביע הגרמני אתמול כשהוא חבוש כובע של גולני.
ינון מגל עליו פרסם את הציוץ וכתב "העורך הראשי של הבילד אחד העיתונים הכי נקראים בגרמניה תומך גדול של ישראל כותב אמת ונלחם בשקרים". כידוע הבילד הגרמני הוא אח העיתונים הפופולרים בגרמניה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה