שיווק ופרסום

לוטן תדמיות קיבלה לידיה את ניהול תקציב היח"צ של "תנועה ישראלית"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "תנועה ישראלית"
כפיר אדר | 
לוטן תדמיות (צילום לוגו)
"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציב יחסי ציבור של "תנועה ישראלית". חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של ההתארגנות האזרחית, הפועלת לשינוי מבני יסודי ועמוק במערכת הפוליטית והחברתית בישראל.
"תנועה ישראלית" מציבה את האזרח בראש סדר העדיפויות, מחזקת ומקימה בכל רחבי הארץ קהילות מקומיות, המתארגנות יחד לרשת ארצית של השפעה ופעולה במרחב הפוליטי לקידומם של שינויים מבניים.
"אם קיים תחום המשווע ליחסי ציבור, הוא תחום יחסי הציבור בעצמו", אומרת נגה ספקטור פדר, מנכ"לית לוטן תדמיות. "בעידן בו כל אדם הופך את עצמו ליחצ"ן, והתחום עובר זילות ואי אמינות, משרד יח"צ איכותי ומקצועי חייב לספק הרבה מעבר לקשרי מדיה ולהופעה בתקשורת, דרך מעטפת שירותים כוללת המותאמת לעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות".
חברת "לוטן תדמיות" הוקמה בשנת 1995 וחוגגת השנה, 26 שנות פעילות. לוטן הוקמה ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות ועיצוב, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה