שיווק ופרסום

סוכנות הפרסום “סו מדיה” תוביל את מערך השיווק של רשת זה סושי

סוכנות הפרסום בבעלותם של שי ירמיהו ועמרי אלוילי יובילו את התפתחות קבוצת 2z בארץ ובאירופה בתקציב המוערך במאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
עמרי אלוילי שי ירמיהו (צילום אסף קרלה)
תקציב קבוצת 2z עובר לסוכנות הפרסום "סו מדיה" שתוביל את מערך השיווק של הקבוצה שמחזיקה את רשת "זה סושי", מסעדת פוד טרמינל, ביג איב ואת מסעדת VONG התל אביבית. סוכנות הפרסום בבעלותם של שי ירמיהו ועמרי אלוילי יובילו את התפתחות הקבוצה בארץ ובאירופה בתקציב המוערך במאות אלפי שקלים.
קבוצת 2Z בבעלותם של הזוג ענבר ואיב זרוק הוקמה בשנת 2004 והינה אחת מקבוצות ההסעדה הגדולות והחזקות בישראל. הקבוצה מחזיקה את רשת "זה סושי" עם 3 סניפים: במתחם בזל, בשרונה בתל אביב, והסניף השלישי ברעננה. כמו גם מסעדת VONG המצליחה בשדרות רוטשילד. רק לפני מספר חודשים הקימה הקבוצה את מתחם פוד טרמינל בראשון לציון שהתפרש על פני שטח של 200 מ"ר והושקעו בו 5 מיליון שקל. 
סוכנות הפרסום "סו מדיה" מתמחה בשיווק ופרסום קריאייטיבי וצעיר בדיגיטל וברשתות החברתיות, בהובלתם של ירמיהו ואלוילי, וכאמור, היום הודיעה הסוכנות על קבלת תקציב מערך השיווקי של קבוצת 2z החזקה בתקציב המוערך במאות אלפי שקלים.
בימים אלו, סו מדיה מקדמת מותגים אשר מגיעים מתחום הקולינריה, תרבות, אירועים, הייטק, נדל”ן ותיירות. לדברי שי ירמיהו, מנכ”ל “סו מדיה”: “אנו מתרגשים לצאת לדרך עם קבוצת המסעדות של 2Z, שמחים ונרגשים מהבחירה ומאמינים כי נתרום רבות להתפתחות הקבוצה בארץ ובאירופה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה