שיווק ופרסום

שני כהן: "הרבה יותר כייף לעשות קמפיין בתור דמות"

השחקנית והקומיקאית שני כהן בדמות חדשה בפרסומת של פנגו אחרי עשור עם הדמות של שוקה, ובריאיון ל-ice מספרת כוכבת ארץ נהדרת למה היא על המסכים רק בדמויות ולא בתפקיד עצמה ואיך בונים הכי טוב את הדמות שתהפוך ללהיט
יהודה לוינגר |  1
שני כהן פנגו (צילום עדי אורני)
כוכבת ארץ נהדרת, שני כהן, חרכה את מסכי הטלוויזיה בפרסומת המושקעת של פנגו עם דמות חדשה: זמרת הפופ לי-פן גולד שמסבירה שהיא אוהבת הכול פשוט בחיים ולמה לסבך הכול, בלהיט החדש של הקיץ.
הקמפיין, בהשקעה של 5 מיליון שקל, בו קיבלה הפרזנטורית החדשה שכר של מאות אלפי שקלים, עלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ודיגיטל, ואמור להיות הדבר הבא של כהן בפרסומות אחרי הדמות המיתולוגית של שוקה ו-9 מיליון. הדמות החדשה  נבנתה בעבודה משותפת עם משרד הפרסום אברהם, שני ואסף שלמון, מהכותבים הראשיים של ארץ נהדרת.
סמנכ"לית השיווק של פנגו, ליטל פרנקל, סיפרה ל-ice על בחירתה של כהן לפרסומת ואמרה כי "מעבר לעובדה ששני היא שחקנית וקומיקאית אדירה, היא חלק בלתי נפרד ממדורת השבט הישראלי, היא אישיות. לעבוד איתה על הקונספט ולשמוע את התובנות שלה הראה לנו כמה הבחירה הייתה מדויקת ומעולה עבורנו".
בריאיון ל-ice, מספרת שני כהן על הדמות החדשה, איך בונים את הדמות והופכים אותה ללהיט ולמה בעצם היא מגלמת דמויות בפרסומות ולא את עצמה.
בעקבות ההצלחה של הלהיט של פנגו, את מתכננת קריירה מוזיקלית?
"אני לא מתכננת קריירה מוזיקלית ממש לא, אני נעזרת בכישרון השירה בשביל דמויות. אני נהנית לשיר במחזות זמר כשאני בדמות, נהנית לחקות זמרות (אלה החיקויים האהובים עלי) ונהנית לברוא דמות כמו ליפן גולד ששרה בכל הכח על פנגו ועל בן הזוג ששרף לה ת׳לב ושרף לה ת׳יום".
לא מזמן נפרדת מהדמות בשוקה אחרי עשר שנים שגילמת אותה, קשה לאמץ דמות חדשה?
"מאוד אהבתי את הדמות של שוקה והרגשתי בה מאוד נח, עפנו יחד עשור וצחקנו בלי סוף בתהליכי העבודה. כדי לשמור על רמה גבוהה, סביבה מוכרת ושפה משותפת, ידעתי שאני לא מוותרת גם הפעם על אסף שלמון הכותב הראשי של ארץ נהדרת ועל רני כרמלי הבמאי. אני באמת חושבת שהם האחראים העיקריים להצלחות האלה".
"אני לא מרגישה שקשה לאמץ דמות חדשה. אני עושה את זה בארץ נהדרת כל שבוע מחדש, אבל צריך להבין שדמויות של קמפיין נבנות תוך כדי תנועה ממש כמו מערכון טוב בארץ נהדרת. תוך כדי מבינים מה עובד, מה פחות, איפה כדאי להתמקד ומה צריך לזנוח כדי לייצר את התוצאה הכי טובה, מצחיקה ואפקטיבית. גם לדמות של שוקה לקח זמן להיבנות למה שהיא הפכה להיות, אבל מי זוכר מה היה לפני עשר שנים? זה היופי".
יש סיבה ששוב את משמשת פרזנטורית תחת דמות ולא פשוט כשני כהן?
"הרבה יותר כייף והרבה פחות סחי לטעמי לעשות קמפיין בתור דמות. זה הפורטה שלי, זה מה שאני יודעת לעשות הכי טוב וזה תמיד מוצלח יותר בעיניי".
לי פן גולד תוציא עוד להיטים?
"סביר להניח שליפן תוציא עוד להיטים אלא אם נחליט ללכת איתה פתאום לכיוון אחר, אין לדעת. כמו שאמרתי מתקדמים תוך כדי תנועה. לא מכירה דרך אחרת. גמישות היא תנאי הכרחי ביצירה בעיני. לא להתקבע. מי חשב שהתוכנית אירוח שעשינו לשוקה עם האורחים (גילה אלמגור, אסף גרניט) תהיה כזאת מוצלחת. יצאנו מאיזור הנוחות, ניסינו משהו אחר ויצא מאוד מצחיק אני חושבת. שמחה שהיתה לי החוויה הזאת של להעז ולאהוב את מה שיצא".
יש משהו משותף לשוקה ולי-פן שנבחרו כדמויות שאת מגלמת?
"מה משותף לליפן ושוקה? רגע, בראש אני עדיין במה שונה חחחחחחח. תחזור אלי עוד שנה כשתהיה לי פרספקטיבה. חייבת להוסיף שמאוד נהנית מהחום ומהפתיחות של משרד הפרסום 'אברהם'. משרד שלא הכרתי לפני באופן אישי. אנשים מקסימים ומקצועיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמיד דמות מזרחית בזויה פנגו דייי נמאסתם
    לילו 08/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד פרסום של גזענים שתמיד תציג מזרחי בזוי עילג וכו הבינלאומי ןפנגו בושה להציג פרסומת כזו
    סגור