שיווק ופרסום

אשת השיווק של החודש: ליטל פרנקל סמנכ"ל השיווק בפנגו

אפליקציית התחבורה פנגו עלתה על המסכים עם קמפיין חדש ודמות חדשה לשני כהן ושיר שבדרך להיות הלהיט הבא של הקיץ. מי עומד מאחורי המהלך ולמה בפנגו יצאו דווקא עכשיו עם הקמפיין?
מערכת ice | 
ליטל פרנקל (צילום תומי הרפז)
הלהיט של הקיץ מבית היוצר של "פנגו" חורך את המסכים עם הדמות החדשה של שני כהן והשיר "איך אתה אוהב לסבך", שמביא את אפליקציית התחבורה פנגו לחשיפה מקסימלית בקמפיין מושקע, צבעוני, הומוריסטי, ומפצח נכון את כל המסרים.
מי שעומדת מאחורי המהלך השיווקי היא ליטל פרנקל, סמנכ"ל השיווק של אפליקציית התחבורה החכמה פנגו, שלקחה את המותג צעד אחד קדימה בטיימינג מדוייק. 
מי את ליטל פרנקל? 
אני ליטל בת 38 נשואה ללאו ואמא לאלונה (10) ועלמה (8) סמנכ"ל השיווק של אפליקציית התחבורה החכמה Pango. לתפקיד זה הגעתי אחרי 5 שנים בעולמות הריטייל כסמנכ"ל השיווק של ללין. תמיד התחברתי לשילוב בין עבודה שיווקית מותגית, פיתוח עסקי וסחר. 
מה הוביל אותך לעולם השיווק?
את דרכי התחלתי בעולם הפרסום, בניהול לקוח והמשכתי לעולמות הדיגיטל והאי-קומרס עם צמיחת התחום. תמיד התעניינתי ביכולת של עולמות הדיגיטל להיות מדידים ובכך ללמד אותנו על התהליך שעובר הלקוח והבחירות שלו. עולם השיווק ממשיך להתפתח ולצמוח כל הזמן וכיף להיות בחברה הנמצאת בחוד החנית הטכנולוגית מצד אחד אך נוגעת בחיי היומיום של למעלה מ-2.5 מיליון לקוחות קצה.
מה הוביל אתכם דווקא עכשיו בקמפיין ענק? הלכתם על כמה נושאים בבת אחת (חניון פנגו, דלק ועוד) - זה מהלך נכון להציג את כל האפשרויות בבום?
ישנם רגעים בחיי המותג שמתקיימת בהם הבשלה של איכות השירותים ומסה קריטית של כמות השירותים. פנגו כבר מזמן היא לא רק אפליקציית חניה, עכשיו זה הזמן המדויק להכריז על זה ולספר את הסיפור המעודכן. יותר מכך, אני מאמינה שמעבר למוצרים מותג צריך ״לעבוד״ בערך רלוונטי ומשפיע על חיי הצרכנים שלו. אצלנו הערך הזה הוא הקלה, והקמפיין לא מעט עוסק בו.
עולם המוביליטי משתנה ומתפתח ופתרונות תחבורה חכמה הופכים יותר ויותר לחלק מרכזי בחיים של כולנו. 
הלכתם הפעם על התלונה של האישה לגבר, זה ממקום הומוריסטי או מפילוח שלכם שיש יותר משתמשות ממשתמשים?
אין כאן אישיו מיוחד של מגדר, היה חשוב  שהדמות של שני תהיה בעד הערך המותגי ולא תהיה נגדו בהפוך על הפוך.
שני כהן - מה הוביל לבחירתה של שני ומי בנה את הדמות שלה? האם כיוונתם שהשיר שבפרסומת יהפוך ללהיט?
מה עוד אפשר להגיד. מעבר לעובדה ששני היא שחקנית וקומיקאית אדירה, חלק בלתי נפרד ממדורת השבט הישראלי, היא אישיות. לעבוד איתה על הקונספט ולשמוע את התובנות שלה הראה לנו כמה הבחירה הייתה מדויקת ומעולה עבורנו. הדמות נבנתה בעבודה משותפת עם משרד הפרסום אברהם, שני ואסף שלמון, מהכותבים הראשיים של ארץ נהדרת.
כיוונו לשיר קליט, שיהיה כייף לשמוע ויתחבר להוויה הישראלית. אם הוא הופך ללהיט זה בונוס מבחינתנו. 
מהו מנהל שיווק טוב ומקצועי בעיניך?
מנהל שיווק טוב הוא כזה שקשוב, שתמיד לומד המתפתח ויודע לעשות את החיבורים הנכונים בין התובנות לפעולות.
איזה טיפ היית נותנת למנהל שיווק בתחילת דרכו?
להתעניין כמה שיותר, לא להפסיק לחקור ולשאול ולרכוש כישורים נוספים. תובנות עסקיות לרבות תובנות צרכן מגיעות מחיבור של ידע נרחב ,פוקוס, יצירתיות ותעוזה לערער על פרדיגמות. אין דרך אחת נכונה ואין אמת אחת. תהיו גמישים בפתרונות אבל ברורים מאד בחזון ובמטרות שלכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה