שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: להיט הפופ של שני כהן ופנגו

הלהיט שהוציאה שני כהן השבוע במסגרת הקמפיין החדש של פנגו לא מפסיק להתנגן באוזניים. תפסנו את האנשים ממשרד AVRAHAM שעומדים מאחוריו, וזה מה שהם מספרים על בניית המהלך
שירה יום טוב | 
שני כהן פנגו (צילום עדי אורני)

שני כהן חזרה לעולם הקמפיינים בסערה עם הדמות החדשה שנצטרך להתרגל אליה החל מהשבוע: לי-פן גולד, הפרזנטורית החדשה של פנגו. הקמפיין כולל את השיר המלא "איך אתה אוהב לסבך" בליווי קליפ אנימציה מושקע, לצד גרסה מקוצרת לפרסומת דיגיטלית בכיכובה של שני, סליחה, לי-פן שמתפללת שיפסיקו לסבך אותה.

גרסת הפרסומת כבר זכתה לכמעט 900 אלף צפיות ביוטיוב, וגרסת השיר המלא לכחצי מיליון צפיות נכון לכתיבת שורות אלו. משרד הפרסום אברהם שהוביל את הקמפיין משתף ביצירת המהלך.
דבר המשרד 
"איך, איך, איך... איך לא לסבך? האתגר הגדול היה להכניס תחת שפה אחת את כל מגוון השירותים של פנגו, שפה שיכולה ללכת איתנו לאורך זמן ועדיין ליצור תוכן מצחיק, מרענן ופשוט. מה שעשה את זה עוד פחות מסובך היה לעבוד עם שני, אסף, רני, אנשי מולה הפקות הנהדרים ולקוח מלא בתובנות ומאפשר לחלום בגדול. עבדנו יחד  ולא פחות חשוב:  נהנינו".
משפט קאלט שנתפס על הסט
"חשבנו ש'איך אתה אוהב לסבך' יהיה משפט המפתח, והוא אכן כזה (בטח אם מזמזמים אותו בלחן המתאים), אבל הייתה גם מילה אחת שהפתיעה אותנו - מרבון, מה שהתחיל כדאחקה בסוף נכנס לשיר וגרם לכל מיני אנשי צוות מעדות מסוימות לחפש את הפירוש בגוגל".

סיפור מבנית הקמפיין
"להתפעל מהמקצוענות של הרקדנים והכוראוגרף שלהם אביחי חכם. מצד אחד תכנון מודם ודיוק בתנועות ומצד שני אלתורים מצחיקים במקום, והכל עם פאות תואמות שנראו מצוין גם על הבנות וגם על הבנים".

דבר הבמאי
"שני כהן מרגשת אותי כל פעם מחדש, הדיוק שלה במשחק ויכולת הריקוד המטורפת שלה בעזרת אביחי חכם הכוריאוגרף המחונן זה חגיגה אמיתית".
איך אתה אוהב לסבך, הביצוע המלא:


קרדיטים:
משרד:  AVRAHAM.
רועי חננאל: סמנכ"ל לקוחות  והפקה
סופרוויזרית: שחף טוב
סמנכ"ל קריאיייב: גלעד מדר
ארט דיירקטור: גיל מזרחי
אסטרטגיה: ליאור רוזנטל
מנהלת הפקה: ליאור שויקי
במאי: רני כרמלי
תסריטאי: אסף שלמון
הפקה: מולה הפקות
צלם: טובי הוכשטיין
צלם מייק אוף: תומר
ארט דיירקטור: שמוליק
סט דרסר: מיקי נחמיאס
איפור שיער שני כהן: ליאת שיינין
הלבשה שני כהן: מזל חסון
כראוגרף: אביחי חכם.
פוסט:
אוף ליין- שי אפלברג
סאונד- סאונדהאוס
מוזיקה – אופיר קנר
און ליין – גרוסמן


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה