שיווק ופרסום

מאור אדרי בקאמבק: זה משרד היח"צ שיטפל בו

מאור אדרי חוזר לאחר שלושה חודשים בלבד למשרד יחסי הציבור של איש יחסי הציבור הצעיר במדינה שאומר: "עבר להיותו של מאור זמר אדיר ויוצר ענק הוא יקר וקרוב לליבי ואין לי ספק שנעשה יחד חיל בע"ה. בקרוב הפתעות"
מערכת ice | 
מאור אדרי (צילום עומר שפירא)
שלושה חודשים אחרי שהפסיקו את הפעילות המשותפת, אורי צרור, איש יחסי הציבור הצעיר בישראל והזמר והיוצר מאור אדרי הודיעו היום (שלישי) כי הם חוזרים לעבודה משותפת.
בסיבוב הקודם הם עבדו ביחד למעלה משנה בה ניהל צרור את תדמיתו וסיקורו התקשורתי של אדרי בשנה שהייתה משמעותית מאוד בחייו בה חלה בקורונה, התחתן, איבד את אביו, עבר לבית חדש, הפך לאב לראשונה, שחרר לא פעם שירים חדשים, פתח קופות ועוד. בחודש יולי האחרון השניים נפרדו ביחסים טובים וכעת מודיעים באופן רשמי על חזרה לפעילות משותפת.
כזכור, אדרי זמר ויוצר בעיקר מוזיקת פופ- ים תיכונית, היה שותף לכמה להיטים כמו: "אללה מעק", "הגבר שכבש", "כמו שאת" ושיתופי פעולה מוזיקליים עם מושיקו מור בדואט "מברוק" ושיתוף פעולה מפתיע עם כוכב הרשת בן זיני בשיר "שחקנית" וגם עם דיג'יי טליסמאן בלהיט "שלוק מקצב".
אורי צרור אמר לאחר החזרה של אדרי למשרד יחסי הציבור כי: "מעבר להיותו של מאור זמר אדיר ויוצר ענק הוא יקר וקרוב לליבי ואין לי ספק שנעשה יחד חיל בע"ה. בקרוב הפתעות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה