שיווק ופרסום

גיא הוכמן, סאבלימינל ועוד: משרד היח"צ בתקציבים חדשים

משרד יחסי הציבור "שיר פינטו" צירף שורה של תקציבים חדשים שהמשרד ינהל וביניהם הקומיקאי גיא הוכמן, הראפר סאבלימינל ועוד שלל אמנים, סרט ומופע בינלאומי שעתיד להגיע לארץ
מערכת ice |  3
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור "שיר פינטו" הודיע היום (שלישי) על תקציבים חדשים שהצטרפו למשרד ביניהם מוזיקאים, יוצרים, סרט קולנוע ומופע בינלאומי שמגיע בימים הקרובים לארץ.
כאמור, שורה של אמנים מצטרפים למשרדו של שיר פינטו: האמן והיוצר המוערך שמעון בוסקילה, סאבלימינל, עוד הצטרפו לפינטו הקומיקאי המצליח גיא הוכמן, היוצר גיל ויין שאחראי לעשרות להיטים מצליחים ״אל תשאלי", "צבעים", "עד המדבר" ועוד.
הקהל חוזר לאולמות: משרדו של פינטו שנכנס בשנתיים האחרונות גם לתחום הקולנוע הישראלי מלווה כעת את סרט הקולנוע של השחקן והבמאי אקי אבני "כולם מחכים רק לי" בהפקתו של דורון ערן שצפוי להצטלם בתחילת חודש נובמבר, עוד הצטרפו הפקת החנוכה ששוברת את מחירי השוק  "חנוכה – המסע אל הניצחון" בכיכובם של כוכבת הילדים המובילה בישראל מיכל הקטנה, אגם בוחבוט ולינור אברג'יל.
תקציב נוסף ומעניין המצטרף למשרדו של פינטו הוא המופע הבינלאומי - אוסקר אנד דה וולף (שיערך ב- 30/12/21 ביתן 1, אקספו תל אביב), לאחר מופעי SOLD OUT בהאנגר 11 ובפארק הירקון, הוא חוזר להופעה שלישית בארץ שפותח את סיבוב ההופעות הנרחב שלו על במות ענק, בפסטיבלים מרכזיים ואצטדיונים ברחבי אירופה וארצות הברית.
OSCAR AND THE WOLF, עם להיטים שמתנגנים בכל פלייליסט בברים וברחבות הריקודים בארץ. לאחר שהופיעו בפסטיבלים הגדולים באירופה ובארה"ב, חיממו את ריהאנה, לו ריד, מיוז, LCD Soundsystem וברונו מארס, הם זכו להיות מהמופעים המבוקשים על במות הענק עם עשרות אלפי צופים.

המשרד של פינטו נחשב לאחד המובילים בתחום התרבות כאשר המשרד מייצג חלק גדול אמני ישראל, פסטיבלים, מופעי חו"ל, סרטי קולנוע, תיאטרון וגופים התרבות המצליחים והמובילים, בקרוב המשרד יחגוג עשור לפעילותו. מבין לקוחות המשרד נמנים נועה קירל, איתי לוי, מיכל הקטנה, סקאזי, חזי דין, אינפקטד מאשרום, דנית גרינברג, נאיה פדרמן, בית הספר למשחק ניסן נתיב, חברת ההפקות והפצת קולנוע "טראנספקס הפקות", פסטיבל בומבוקס, DJ  סולומון בפארק הירקון, אליה רוסיליו, מיקי גבע, יונתן קלימי, תמר יהלומי, ועוד.
שיר פינטו מנכ"ל ומייסד המשרד סיפר כי: "אנחנו גאים להיות חוד החנית של התרבות הישראלית והבינלאומית, במדינה בה הפוליטיקה והביטחון תופסים מקום מרכזי, אנחנו שמחים להוביל מהפכה ולשים את התרבות בשיח תקשורתי מוביל ובועט כנדבך משמעותי בסדר היום הציבורי וזאת לאחר תקופה ארוכה של משבר קורונה עולמי ששם את האומנות בסדר העדיפויות האחרון. האמנים, המופעים והסרטים המיוצגים אצלנו מביאים רוח חדשה עם ניחוח בינלאומי וסיפורם מגיע לכל בית ובית בישראל.״
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יאללה פינטו צא מהארון
    דן דן 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלאק משרד מוביל..אייס אתם קוראים לפני שמפרסמים?
    סגור
  • 2.
    תותח!!!! (ל"ת)
    איציק 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כבוד גדול תקציבים מעניינים מאוד (ל"ת)
    יוראי 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור