שיווק ופרסום

מהי הפרסומת הנצפית ביותר במגזר הערבי בישראל?

קמפיין משרד הבריאות לעידוד חיסוני קורונה בקרב ילדים היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בשיתוף אתר ice

מערכת ice | 
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)
מהן הפרסומות המשפיעות בחברה הערבית בישראל? על פי דירוג הצופים שנערך בסקר של קבוצת התקשורת Panet Group, עולה כי משרד הבריאות ממשיך לככב בדירוג הפרסומות בחברה הערבית. הסקר נערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV.
לאחרונה דיווח כי ערוץ הלא TV מקבוצת פנורמה יכנס בחבר רשמי בוועדת המדרוג. בנוסף, מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
 
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדי יום.
 
הפרסומת המנצחת היא של משרד הבריאות, בהובלת לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), הפועלת לקידום ועידוד מבצע חיסוני הילדים בחברה הערבית. מדובר על קמפיין ייעודי שנעשה לטובת הציבור הערבי בישראל.
למקום השני הגיעה הפרסומת של בנק מזרחי טפחות בהובלת משרד הפרסום אסוואק, העוסקת בבעיית ההתמכרות והשעבוד למסכים, ומזמינה את לקוחות הבנק לקבל שירות אישי צמוד.
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי גם היא פרסומת של משרד הבריאות והתכנית הלאומית לבטיחות ילדים, בהובלת לשכת הפרסום הממשלתית. במסגרתה מציפים משרד הבריאות והתכנית הלאומית לבטיחות ילדים כשירות לציבור את הסכנות בהשארת מכשירי חשמל וגופי חימום חשופים על יד ילדים, שעלולים להיכוות ולהיפצע כתוצאה מכך.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה