שיווק ופרסום

זו הרשת שהעבירה את תקציב הפרסום שלה לטוויסטד

טוויסטד מתחדשת בתקציב חדש בגובה של מיליוני שקלים עבור רשת המכללות, "אנחנו גאים שבחרו בנו כשותפים לדרך. זו התחלה מרגשת", לצד המעבר יושק מיתוג חדש
מערכת ice | 
משרדי הייטק (צילום freepik)
תקציב הפרסום של רשת מכללות אורט, בהיקף מוערך של 4 מליון שקלים עבר בתחילת השנה למשרד הפרסום טוויסטד, לאחר שטופל במשך חמש השנים האחרונות בראובני פרידן.
בתחילת 2022 השיקה הרשת סלוגן חדש ושפה פרסומית חדשה, תחת המסר: מכללות אורט. ההייטק של ההנדסאים. הגל הראשון עולה בימים אלה בחסויות טלוויזיה וקמפיין נרחב בדיגיטל לקידום היום הפתוח, שיתקיים ב-22.2 .
לאחר מחקר ועבודה אסטרטגית, נוצר הקונספט החדש ששם בפרונט את איכות הלימודים ברשת מכללות אורט, שהיא הרשת הגדולה בישראל בתחום לימודי ההנדסאים. כחלק מהשפה הפרסומית החדשה, ובהתאם לממצאי המחקר, יהיה שימוש רב בשאלות, שנוגעות בכל צמתי הבחירה של דור ההייטק.
 
יוסי יאשי, סמנכ"ל המכללות, מסביר: "אין ספק שהמהלך החדש יקדם את הרשת שלנו ויבדל אותה משאר המתחרים. כולם מבינים את העוצמה של תעשיית ההייטק ואת הערכים שמביא איתו הענף הזה. אנחנו עושים כבר כמה שנים מהפכה משמעותית ברשת המכללות שלנו, ועוברים לסטנדרטים של הייטק. גם ברמת המתקנים, גם באיכות ההוראה, גם ביחס לכל סטודנט. כמו להרבה חברות אחרות, יש לנו הרבה מה ללמוד מעולם ההייטק, ואנחנו לומדים ומיישמים מהר. השאיפה שלנו היא שתוך שנתיים, החיבור בין מכללות אורט להייטק יהיה עוצמתי, ברור ומובן מאליו. והיום – זו יריית הפתיחה שלנו".
אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלים של טוויסטד, מוסיף: "אנחנו גאים שרשת מכללות אורט בחרה בנו כשותפים לדרך. זו התחלה מרגשת. אין ספק שיש לנו המון מה לתרום לרשת, גם בעבודה על המותג וגם בעבודת הפרפורמנס היומיומית. אני בטוח שהניסיון העשיר של טוויסטד בתחום הלימודים ובפרקטיקת ה"ברנד-פורמנס" יעשו את ההבדל גם עבור רשת מכללות אורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה