שיווק ופרסום

אבי נוסבאום במרכז המומחים של אסותא: מה קרה לקומיקאי?

אבי נוסבאום נבחר להוביל את הקמפיין החדש של אסותא מרכזים רפואיים, הקמפיין חושף אסותא את מרכז הרופאים המומחים. נוסבאום: "אני שמח לצאת לדרך עם אסותא, מקווה שרק הם יהנו מהשירותים שלי ולא אני משלהם, למרות ששמעתי שהם מצויינים"
מערכת ice | 
הקומיקאי אבי נוסבאום ומנכ"ל אסותא גידי לשץ (צילום יח"צ)
אבי נוסבאום, מהסטנדאפיסטים המובילים בישראל,  נבחר להוביל את הקמפיין החדש של אסותא מרכזים רפואיים  - המתמקד במרכז המומחים של הרשת, כך הודיעה היום (שלישי) הרשת.
בקמפיין חושף אסותא את מרכז הרופאים המומחים,  בו פועלים מאות רופאים מומחים במגוון התמחויות, ביניהן - כירורגיה, אורתופדיה, אורולוגיה, אף אוזן גרון ועוד, בפריסה ארצית מצפון לדרום. לכל התמחות יהיה ניתן לזמן תור עד 3 ימים. 
 
לפי הודעת הרשת, מרכז המומחים של אסותא מהווה נדבך חשוב באסטרטגיית הרשת הדוגלת באיכות ללא פשרות ובחוויית מטופל מיטבית. לעיתים תור מידי אצל רופא מומחה מהשורה הראשונה בתחומים מובילים ובהם כירורגיה, אורולוגיה, קרדיולוגיה, בריאטריה ואא"ג, הוא עניין מציל חיים, ובאסותא אנחנו מבטיחים רפואה איכותית בזמינות גבוהה. 
אבי נוסבאום אמר על הסט: "אני שמח לצאת לדרך עם אסותא, מקווה שרק הם יהנו מהשירותים שלי ולא אני משלהם, למרות ששמעתי שהם מצויינים".
הציבור הרחב שייחשף למרכז המומחים יוכל לזמן תור באמצעות מוקד "מרכז מומחים" הטלפוני או באמצעות ממשק דיגיטלי, חדש קל ונוח, המאפשר לכל אדם לבחור את הרופא המתאים לו, לזמן ולשלם אונליין. הקמפיין יעלה ב- 24 במרץ בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובשילוט חוצות. 

קרייאטיב: 
שחקנים: אבי נוסבאום, בתפקיד האמא גיליה שטרן
במאי: יהונתן גורפינקל
חברת הפקה: קוקורוזה
משרד פרסום: יהשוע TBWA
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה