שיווק ופרסום

ורדה רזיאל ז'קונט בקמפיין חדש, כמה כסף הושקע?

מגישת הרדיו, ורדה רזיאל ז'קונט, בקמפיין חדש למוצרי חשמל משומשים ולא מתפקדים. הקמפיין, שעלה ברדיו ובדיגיטל, כבר זוכה לגרסאות כיסוי מצחיקות בטיקטוק והושקע בן 900 אלף שקל
מערכת ice |  1
ורדה רזיאל ז'קונט (צילום יח"צ)

מי מאיתנו לא מכיר את מטבע הלשון "תזרקי אותו" שמיוחס כמעט בזכויות יוצרים לפסיכולוגית ויועצת הזוגיות ורדה רזיאל ז'קונט, הפעם זה גם הפך להיות חלק מקמפיין.
 

ז'קונט, שנבחרה כפרזנטורית הקמפיין החדש בעלות של כ-900 אלף שקלים, מיתגה את עצמה כפסיכולוגית קצרה ועניינית שלעיתים ממליצה למאזינים לעבור הלאה ולזרוק את הפרטנר הבעייתי שלהם. זה מה שעומד מאחורי קמפיין הפרסום החדש של חברת קלינטון סחר שמשיקה קמפיין פרסומי חדש למותג מוצרי החשמל Normande.

 


 

נתוני המחקר שערכה הקבוצה הצביעו על העדפה צרכנית לרכישת מוצרים חדשים על פני הזמנת טכנאי – דבר שנתפס כמשתלם יותר מתיקון מוצר ישן. הקמפיין המדובר מדמה לקוחות מתוסכלים שמתקשרים ליועצת הזוגיות ז'קונט בפרפרזה על פציינטים מתוסכלים שמתלוננים על הזוגיות הלא מתפקדת שלהם עם בני ובנות זוגם.

מגוון התלונות כוללות בעיות שיש  למכשירי חשמל: הוא לא מצליח לקלוט, לא משדר על אותו גל. ז'קונט מציעה להחליף אותו (את בן הזוג) ולאחר מכן מגלה שמדובר בכלל במוצר חשמל.  הקמפיין החדש של משרד הפרסום Sigawi&Sigawi אשר עלה ברדיו ובדיגיטל כבר זכה לגרסאות כיסוי מצחיקות של אושיות רשת.  


קרדיטים:
משרד הפרסום Sigawi & Sigawi
צוות קראייטיב – אוהד שניידר, מאיה שני פלנבאום 
ניהול לקוח - יאיר דיעי
ניהול סושיאל- דנה סיגאווי וקורל ברשצקי
ניהול דיגיטל - נתנאל אוסטריכר
הפקה מוזיקלית - ישי רזיאל
יחסי ציבור – מקסימדיה
פרנזטורית - ורדה רזיאל ז'קונט

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין מיושן
    שי 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיושן
    סגור