שיווק ופרסום
ורדה רזיאל ז'קונט בקמפיין חדש, כמה כסף הושקע?
מי מאיתנו לא מכיר את מטבע הלשון "תזרקי אותו" שמיוחס כמעט בזכויות יוצרים לפסיכולוגית ויועצת הזוגיות ורדה רזיאל ז'קונט, הפעם זה גם הפך להיות חלק מקמפיין.
ז'קונט, שנבחרה כפרזנטורית הקמפיין החדש בעלות של כ-900 אלף שקלים, מיתגה את עצמה כפסיכולוגית קצרה ועניינית שלעיתים ממליצה למאזינים לעבור הלאה ולזרוק את הפרטנר הבעייתי שלהם. זה מה שעומד מאחורי קמפיין הפרסום החדש של חברת קלינטון סחר שמשיקה קמפיין פרסומי חדש למותג מוצרי החשמל Normande.
עוד ב-
נתוני המחקר שערכה הקבוצה הצביעו על העדפה צרכנית לרכישת מוצרים חדשים על פני הזמנת טכנאי – דבר שנתפס כמשתלם יותר מתיקון מוצר ישן. הקמפיין המדובר מדמה לקוחות מתוסכלים שמתקשרים ליועצת הזוגיות ז'קונט בפרפרזה על פציינטים מתוסכלים שמתלוננים על הזוגיות הלא מתפקדת שלהם עם בני ובנות זוגם.
קרדיטים:
משרד הפרסום Sigawi & Sigawi
צוות קראייטיב – אוהד שניידר, מאיה שני פלנבאום
ניהול לקוח - יאיר דיעי
ניהול סושיאל- דנה סיגאווי וקורל ברשצקי
ניהול דיגיטל - נתנאל אוסטריכר
הפקה מוזיקלית - ישי רזיאל
יחסי ציבור – מקסימדיה
פרנזטורית - ורדה רזיאל ז'קונט
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.קמפיין מיושןשי 04/2022/02הגב לתגובה זו0 0מיושןסגור