שיווק ופרסום

זו החברה שהוציאה קמפיין חדש, גם לערוץ 14

יבואנית מכשירי החשמל הקטנים שעומדת מאחורי מותג המיקסרים היוקרתי דאבו, יוצאת בקמפיין חדש בטלוויזיה שישודר בשלושת הערוצים המסחריים
מערכת ice | 
OIG בקמפיין (צילום יחצ)
יבואנית מוצרי החשמל המובילה OIG עולה בקמפיין חסויות רחב בטלוויזיה בהיקף של כחצי מיליון שקלים בערוצים 12, 13, 14 וגם בדיגיטל, בפוקוס על מותג המיקסרים המוביל של החברה – DAVO PRO.
מטרת הקמפיין להמשיך בתהליכי הקידום למותג המיקסרים המוביל DAVO PRO על מנת להגיע לקהלי יעד נוספים ולהמשיך לבססו כמוביל שוק בקטגוריית המיקסרים בישראל תוך כדי יצירת זהות מותגית אצל מי שכבר מחזיק וצורך את מוצרי DAVO. 
עופר גבאי, שותף ובעלים בחברה מוסיף: "אנו משיקים את קמפיין החסויות בטלוויזיה ובדיגיטל לאחר שמותג המיקסרים המקצועי שלנו DAVO PRO  ובפרט הדגמים 5750 ו- 5260  מכרו כבר מעל לאלפי יחידות בחודשים האחרונים ומתוך אמון מלא במותג שנחשב למקצועי ביותר בתחומו ביחס למתחרים. הקהל הישראלי שגילה את המטבח מחדש בשנים האחרונות בצל הקורונה, מחפש את המותג שיעשה בשבילו את החיים לקלים לפשוטים ועם זאת לקבל את הביצועים הטובים ביותר".
 
OIG שיווק והפצה בע"מ הינה חברה משפחתית העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים מעל 25 שנה. החברה הקימה את מותגי הפרימיום DAVO ו-DAVO PRO ואת המותג NOVO. OIG הנציגה הבלעדית בישראל של מותגי היוקרה HUROM הקוריאני, POLTI האיטלקי, Blendtec ו-NUTRI BULLET  האמריקאים, RITTER הגרמני ומותגים נוספים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה