משפט

עוקץ מוצרי החשמל הגדול: כך ניסו להונות בפייסבוק לקוחות

מכירים את חברת BEKOO? בוודאי שלא, אין חברה כזו, אבל דף שנפתח בפייסבוק ניסה להפיל בפח משתמשים תמימים, עם הצעה שקשה לסרב לה
מערכת ice |  1
עוקץ מוצרי החשמל הגדול (צילום unsplash, בוש)

אם לאחרונה היו לא מעט ניסיונות עוקץ על חשבון ארגונים גדולים כמו דואר ישראל וביטוח לאומי או רשתות כמו רמי לוי וסופר פארם, הונאה למוצרי חשמל במחירים מוזלים לא רואים בכל יום וכזו התרחשה בימים האחרונים דרך פייסבוק. 


"הרגע שלחנו 200 מקררים. לצערנו, 200 מהם ניזוקו קל במהלך ההובלה למחסן שלנו. אחרי שיצרו קשר עם הספק הסכימו להחליף ואמרו לנו שאנחנו מחסלים את הקורבן הנזק למקרר הוא קוסמטי ועדיין עובד מצוין אז חשבנו שבמקום להיפטר ממנו ניתן אותו ל-200 אנשים ששיתפו הגיבו ב-96 שעות הקרובות. בקרוב: https://sites.google.com/view/beko22/2022, כדי לאשר את ההרשמה שלכם".

 



בהודעה האחרונה נכתב: "הזוכה המאושר יקבל הודעה מאיתנו, הירשמו כראוי באתר הרשמי שלנו ותוודאו שאתם רשומים. לא תדעו שניצחתם אלא אם כן תיכנסו. כדי להשיג את זה, הירשמו כאן:https://sites.google.com/view/beko22/2022".

גולשים משועשעים כתבו בעמוד הפייסבוק שנקרא BEKOO ולא BEKO כמו שם החברה המקורית: "חחחחח סבתא עובדים עליך עדי אל פרץ", "עוקץ, תחביר לא נכון, שם הדף לא תואם, אין פוסטים", "עוקץ, זו לא החברה המקורית".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמאות
    נורית 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייסבוק מרמה את הצופים לא להתפתות ולקנות מוצרים
    סגור