שיווק ופרסום

גלית גוטמן בג'וב בינלאומי חדש: זה הקמפיין שתככב בו

גלית גוטמן שמשמשת כפרזנטורית של מותג הטיפוח רונית רפאל, הצטלמה לקמפיין נוסף, אך הפעם מדובר במהלך למותג הבינלאומי L RAPHAEL GENEVE, ומי שתככב לידה היא לא אחרת  מביתה הצעירה
מערכת ice |  1
גלית גוטמן ובתה בקמפיין (צילום עידו לביא)
גלית גוטמן תופיע בקרוב בקמפיין הבינלאומי החדש של רונית רפאל, הפעם לצד בתה הצעירה אמה גוטמן-קורן (16). השתיים נבחרו להוביל את הקמפיין של מותג הטיפוח הבינלאומי  L RAPHAEL GENEVE בבעלותה של רונית רפאל.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ יעלה באירופה וארה"ב - יעדי הפעילות הבינלאומיים של המותג. מדובר בהשקעה של כמיליון דולר לשנת 2022 ועוד כשני מיליון דולר לשנת 2023 עבור המהלך.
גלית גוטמן מובילה כבר חמש שנים את הקמפיין הישראלי של רונית רפאל עם בתה שירה גוטמן ועכשיו נבחרה גם להוביל את הקמפיין של המותג הבינלאומיL RAPHAEL GENEVE יחד עם בתה הצעירה אמה.
לצידן של גלית ואמה יככב בקמפיין  הדוגמן, הזמר והשחקן הישראלי -נורווגי עמירם עיני שכיכב בפרסומות של ורסאצ'ה, ארמאני. עיני יציג את הצד הגברי של עולם הטיפוח ויקדם את טיפולי הגברים במועדון החדש שהוקם בז'נבה men club clinic. גלית גוטמן פונה לנשים בטווח גילאים רחב ואמה גוטמן תפנה לדור הצעיר ולעולמות התוכן שלו.
 
בין הלקוחות המפורסמים הבולטים של המותג L RAPHAEL GENEVE ברחבי העולם ניתן למצוא את אווה לנגוריה, ג'וליאן מור, ברוס וויליס, אל פניניג, נסיכות ממדינות המפרץ ועוד'.
הקמפיין, שצולם במלון JAFFA ביפו שבו נמצא גם הספא היוקרתי של המותג, יתפרסם באירופה ובארהב (ולא בישראל) באמצעות שלטי חוצות, פוסטרים ודיגיטל. 
L RAPHAEL GENEVE הוא מותג בינלאומי בתחומי הטיפוח וכולל סדרות מוצרי טיפוח וטיפולים. הטיפולים והמוצרים משווקים בכל העולם במתחמי ספא יוקרתיים שפרוסים באירופה וארה''ב כמו במלון 4 העונות בניו יורק, במלון מרטינז המפורסם בקאן, בג'נבה, באתרי סקי בשוויץ ובישראל במלון ג'אפה ביפו. למותג L RAPHAEL GENEVE סניפים ברחבי העולם בין היתר בניו יורק, ז'נבה, צרפת ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכי בינלאומית
    רונית 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הכי ב לאומית מדהימות
    סגור