שיווק ופרסום

רונית רפאל הכריעה: זה השם החדש של סטודיו C

רשת מרכזי הכושר לנשים שצפויה לחזור לפעול באפריל הקרוב משנה גם את השם. הרשת, שחוזרת תחת בעלותה של אשת העסקים והטיפוח רונית רפאל משלימה בימים אלה את ההערכות לקראת הפתיחה המחודשת 
מערכת ice | 
רונית רפאל, סטודיו C
רונית רפאל הודיעה על שינוי שם לרשת מכוני הכושר שצפויה לחזור לפעול תחת בעלותה. רפאל שרכשה בחודש אוגוסט האחרון את רשת סטודיו C מידי כונס הנכסים היא זו שפרצה את הדרך בתחום האסתטיקה המתקדמת בישראל והיוותה השראה לרבים אחרים שעד היום הולכים בעקבותיה. בימים אלה משלימה רפאל מהלך נוסף שבו היא נכנסת לעולמות הכושר, העיצוב וחיטוב הגוף עם רכישת רשת סטודיו C.
ההכנות לקראת הפתיחה המחודשת של סטודיו C בעיצומן כאשר השם החדש שנבחר הוא: סטודיו C החדש By Ronit Raphael. בנוסף ועדת האיתור סיימה את מלאכתה ובחרה בלילך בודפגה כמנכלית הרשת. בעברה לילך הייתה סמנכלית מכירות ושירות של סטודיו C בתפקידה האחרון שימשה סמנכלית מכירות של רשת סבון ישראל.
רשת סטודיו C תפתח מחדש לקראת סוף חודש אפריל 2022 ובימים אלה היא נמצאת בתהליך של גיוס צוותי עובדים, עיצוב ושדרוג הסניפים הקיימים לצד פתיחת סניפים במיקומים חדשים. בשלב  הראשון יפתחו כחמישה סניפים  בתוך מרכזי קניות שכונתיים.
הרשת היא מהוותיקות שבין רשתות הכושר והספורט בישראל. לדברי רונית רפאל: "רבות  מהנשים שהתאמנו ברשת מיומה הראשון הביעו את רצונן לחזור ולחדש את המנוי ולהמשיך להתאמן באותה שיטה שהוכחה כיעילה ומתאימה ביותר עבורן.
 
"הרשת המתחדשת תייצר חוויה חדשה ללקוחות כאשר סניפי הרשת החדשים יהיו  בסינרגיה מושלמת לפעילות 12  מרכזי "רונית רפאל- מדע היופי" שפועלים בישראל כבר 30 שנים והפכו לסיפור הצלחה. בהתאמה גם  סניפי סטודיו C יאמצו את תפיסת ה wellbeing  שלי ולצד אולמות האימונים יפתחו מתחמי טיפולים אסתטיים וחנות בה יוצעו למכירה מוצרי הקוסמטיקה מבית  L RAPHAEL - מותג  שנמכר בהצלחה במדינות רבות בעולם ומוצרים נלווים אחרים. הצבע הכתום והמוכר  של המותג שלנו שמסמל בריאות, אנרגטיות, תעוזה שאפתנות, שמחת חיים ויצירתיות ישתלב  בכל המרכזים החדשים לצד עיצוב חדש ומרגש" מוסיפה רפאל.
רונית רפאל החלה את דרכה בתחום האסתטיקה הטיפולית לפני כ- 35 שנים, בעקבות התמודדות אישית בכוויה כימית קשה בפניה שנגרמה בגין טיפול כושל בפצעי בגרות. החיפוש אחר פתרונות אישיים הניע אותה לייסד לראשונה בארץ גוף המרכז את כל הפתרונות בתחומי הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית – תחת קורת גג אחת. הקו המנחה היה ועודנו, מתן מענה שלם לכל פונה החל ממתן ייעוץ והכוונה ועד למתן כל הפתרונות האסתטיים, הבטוחים והמתקדמים ביותר. עד כה טופלו ברשת "רונית רפאל-מדע היופי" למעלה מחצי מיליון לקוחות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה