טלוויזיה

זה האדם שגלית גוטמן הכי רוצה לפגוש: "מרתק אותי"

המגישה בתכנית הבוקר לצד יואב לימור בקשת 12 טענה: "עוד לא קיבלתי תגובה מבן גביר, האם הוא מוכן שאני אשאיל אותו. אני רוצה, זה מרתק אותי לשבת איתו אחד על אחד בלי מצלמות, אני באמת רוצה לנסות להבין אותו יותר ואולי אפילו לאהוב אותו". ומה השיב הח"כ?
כפיר אדר |  1
גלית גוטמן (צילום אביב חופי)
גלית גוטמן, מגישת תכנית הבוקר 'גלית ויואב' בקשת 12, פנתה ברגע של כנות למצלמה וסיפרה מי הוא חבר הכנסת שהייתה רוצה לפגוש יותר מכל לפגישה של אחד על אחד, ללא מצלמות ולשוחח איתו על הנושאים הבוערים.
גוטמן אמרה: "עוד לא קיבלתי תגובה מבן גביר, האם הוא מוכן שאני אשאיל אותו. אני רוצה, זה מרתק אותי לשבת איתו אחד על אחד בלי מצלמות, אני באמת רוצה לנסות להבין אותו יותר ואולי אפילו לאהוב אותו".
חבר הכנסת מהציונות הדתית וראש מפלגת 'עוצמה יהודית' כתב בקצרה בטוויטר שלו: "גלית היקרה, את מוזמנת תמיד", רבים מעוקביו דווקא טענו: "ימות המשיח, התפכחות של האנשים בקשת 12".
חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק כתב על כך: "כמה שנים חיכינו שניתן יהיה לקיים כאן שיח מכבד! אינני מסכים עם רבים מדעותיו של בן גביר, אינני מסכים עם חלק נכבד מהסגנון שלו. למרות זאת כאב לי כל השנים על העוול שעשו לו שהוציאו אותו מהשיח הלגטימי. אף אחד לא מת כאן אף פעם מהידברות מקשב ומשיח מכבד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעולם שבו הכל הפוך
    המן דל בליט 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבלבלים בין אהבה לשנאה. איתמר הוא יהודי בעל תשובה יקר המבין את הפירוש האמיתי של אהבת האדם.
    סגור