שיווק ופרסום

האח הגדול במהלך שיווקי מסקרן: "יוצר ביקוש אדיר"

חברת סמסונייט ותכנית הדגל של רשת 13 ממשיכות את שיתוף הפעולה זו העונה ה-12 ברציפות, במסגרתה השיקה החברה את הקולקציה החשה של המזוודות S'CURE – עמם נכנסו המשתתפים. המנכ"לית טוענת: "יוצרות באז וביקוש אדיר בחנויות ברחבי הארץ"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
שיתוף פעולה אסטרטגי זו העונה ה-12 בין סמסונייט לתוכנית הדגל של ערוץ 13 'האח הגדול', שעלתה אתמול (שלישי) לאוויר. מסכי הבמה נצבעו באייקון המוכר של התכנית  שחשפה את הדיירים  הבאים  שנכנסו  לבית המפורסם במדינה.
במסגרת שיתוף פעולה של חברת התיקים והמזוודות הבינלאומית סמסונייט, השיקה אמש באח הגדול, לקראת עונת הנסיעות של קיץ 2022 את הקולקציה החדשה של המזוודות האייקוניות S'CURE – עמם נכנסו המשתתפים בתכנית.
מדובר בליין המזוודות הקשיחות, האייקוניות המזוהות עם המותג זה למעלה מ-10 שנים, אליהן מצטרפים הקיץ, לצד חמשת הצבעים הקלאסיים הקבועים של סדרה זו – שחור, כחול כהה, כחול טורקיז, אדום ואפור-כסף, גוונים חדשים וססגוניים בדמות צהוב, ירוק קקטוס וכחול עז במהדורה מוגבלת לקיץ זה. 
 
ירדן וקס, מנכ"לית סמסונייט ישראל: "כמיטב המסורת בעונות הקודמות, הענקנו גם בעונה החדשה  לכל אחד ממתמודדי האח הגדול מזוודה נוחה וגדולה במיוחד. החיבור בין המותג לתוכנית "האח הגדול" עונה 12 ברציפות, חושף את הקולקציות שלנו בקרב קהלי יעד רחבים, לצד תמיכה וסיוע לדיירי-הבית בהתארגנותם הפרטית ונשיאת כל פרטי-הלבוש למשך תקופת שהייתם הארוכה בבית האח הגדול המזוודות עם נפח ענק שמתאים לשהייה עד הגמר הגדול . מניסיון העונות הקודמות, אנו יודעים שהמזוודות של סמסונייט שנחשפו בבית האח הגדול יוצרות באז וביקוש אדיר בחנויות ברחבי הארץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה