שיווק ופרסום

מצעד הגאווה 2022: זה המשרד שזכה בתקציב

לצד מצעד הגאווה שיתקיים ביום שישי הקרוב, מקדם משרד יחסי הציבור בבעלות יוני וולף ואור ניר את כלל אירועי הגאווה בתל אביב-יפו, עבור העירייה והמרכז הגאה בעיר, ומודיע על הצוות החדש שגובש
מערכת ice | 
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90)
משרד יחסי הציבור JWPR יוני וולף ואור ניר נבחר להוביל את יחסי הציבור של מצעד הגאווה בתל אביב-יפו. לצד המצעד שיתקיים ביום שישי הקרוב, מוביל צוות המשרד את קידום יחסי הציבור לאירועי הגאווה בעיר עבור עיריית תל אביב-יפו והמרכז הגאה. אירועי הגאווה בתל-אביב-יפו שהמצעד מהווה את שיאם, הם מסורת ארוכת שנים שבמרכזה מסרים של שוויון וקבלה. צוות משרד יחסי הציבור עובד בצמוד לצוות המרכז הגאה ודוברות עיריית תל אביב-יפו.
המשרד מתמחה ביחסי ציבור בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, הצרכנות והתיירות. לאחרונה הודיע המשרד על מינויו של יועץ התקשורת יוסי יודקוביץ' לסמנכ"ל ועל הצטרפותן של היועצות יעל גרונטמן ותמר קיטל ממן לצוות.
צוות המשרד מטפל בחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל ובהן Wix, Fiverr, Skai, Zadara, PayEm, סולוטו, ורוניס, GoTo Global, קרן חברות הצמיחה IGP ועוד. בין תקציבי התיירות הבולטים המטופלים במשרד - הערבה הדרומית - תקציב הכולל את ענפי התיירות של הקיבוצים והמושבים באזור ופארק תמנע, עמותת התיירות כרמלים החולשת על המרחב שבין חיפה לחדרה, פארק המצפה התת ימי באילת, אלמא - מלון ומרכז אמנויות בזיכרון יעקב, מלון הסוויטות גורדוניה, מלון יערים ועוד.
 
בין התקציבים בתחום התרבות ובמדיה בהם מטפל המשרד נמצאים סטודיו ענני – Viacom CBS, תיאטרון גשר, תיאטרון הקרון, מוזיאון מגדל דוד, היכל התרבות תל אביב,  פרויקט הדיגיטציה של סינמטק ירושלים – ארכיון ישראלי לסרטים ועוד. בנוסף מטפל צוות המשרד בארגוני סיוע ועמותות ובהם הקרן לידידות, המרכז לטיפול וחקר באוטיזם – עמותה לילדים בסיכון, מל"י ועוד. בתחום הצרכנות והלייפסטייל מטפל המשרד במצות אביב, קיטושף, חברת הכרם ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה