שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: יהודה ומאיה תקועים בחו"ל ומגלים את הביטוח

קמפיין טלוויזיה ראשון לאמני הקומיקס יהודה ומאיה דביר, שקפצו ישר לעולם המאתגר של חברות הביטוח, וגם עמדו בהצלחה בעיבוד לסרטון אנימציה
מערכת ice |  2
יהודה ומאיה בפרסומת הפניקס סמארט (צילום יחצ)
הפרסומת החדשה של הפניקס סמארט מציגה את יהודה ומאיה, הזוג הכי מפורסם ברשת שמייצג את הישראלי הממוצע במעמד הביניים. יהודה ומאיה מטיילים בחו"ל ונתקלים בבלת"ם כאשר הילד לא מרגיש טוב. בעזרת ביטוח הנסיעות שהם ארגנו, הם מזמינים רופא מקומי.
דבר המשרד
השורה שמובילה את הקמפיין החדש של הפניקס סמארט מספרת את הסיפור במלואו. אנחנו חיים את חיינו, וביטוח היא מטלה שאינה כיפית או מעניינת במיוחד. לא פלא שאין לנו ראש לביטוח. עצם ההכרה ב"למי יש ראש לביטוח" היא חדשנית ובולטת. 
דרך ההנגשה היא קודם כל על ידי בחירת זוג צעיר + 2, שאין להם ראש לביטוח. יש להם חיים מלאים ועמוסים, במקרה הזה נסיעה לחו"ל. מזל שהם בחרו חכם, וכאשר "הילד עולה על גדותיו", יש להם את האפליקציה של הפניקס סמארט טרוול והם יכולים להזמין רופא למלון ללא צורך להתעסק בתשלום. התשלום על החברה. מוצרי החברה עם הפתרונות החכמים נותנים את ההשלמה לסיסמה ביטוח חכם בלי לשלם סתם.
יהודה ומאיה בחו"ל בקמפיין של הפניקס סמארט | משרד פרסום: גדעון עמיחי / No, No, No, No, No, Yes מספר ימי עריכה: יום הקלטה אחד, חמישה-שישה שבועות עבודת אנימציה | תקציב לכל המהלך: מיליון שקל
 
סיפור בניית הקמפיין
האתגר הגדול בתחום הביטוח, בו מפרסמות יותר מעשר חברות שונות על מסך הטלוויזיה הוא כמובן יצירת בולטות ובידול. הבחירה בשפת האנימציה, שכל אחד יכול להתחבר אליה, מהווה פתרון חשוב בקמפיין. 
 
הבחירה ביהודה ומאיה דביר, זוג ציירי הקומיקס הישראליים המצליחים בעולם, עם כעשרה מיליון עוקבים, הינה ייחודית וזה קמפיין הטלוויזיה הראשון בחייהם. יהודה ומאיה התחילו בפרסום קריקטורות מחיי הזוגיות שלהם והפכו לוויראליים. בפרסומת הם מציירים את הציורים, וגם מדבבים את הדמויות שלהם.
האתגר השני היה לקחת את איכות הציור של יהודה ומאיה שמציירים קומיקס אך אינם יוצרים אנימציה, ומשם להנפיש אותה לאנימציה מלאה, וזה נעשה על ידי סטודיו פיצ'יפוי. הדבר שזרם הכי בקלות הוא החיבור בין הדמות במציאות לדמות באנימציה. ליהודה ומאיה אכן אין ראש לביטוח, ובמקרה הזה זה ברור גם להפניקס סמארט ואין ציפייה שהם יהיו מקצועני ביטוח אלא פשוט זוג צעיר שחי את חייו ונעזר בביטוח במקרה הצורך.
קרדיטים
צוות: גדעון עמיחי, גיל אבים, אוריאל פרנץ, תום בר, ליאת לפושין, גלי נמדר, ירון יצחקוב, שמוליק קיטייניק, טל פישביין, זאב רביד, רוני שניידר, עמרי פרידמן, דפנה צרור, עדי רפפורט
אמני קומיקס: יהודה ומאיה דביר, סוכן: רפי עגיב
הפקה ואנימציה של קמפיין הפרסום: פיצ׳יפוי,
במאי: נועם משולם
מפיק: אופיר שפיר
סאונד: סאונד האוס
מספר: דרור קרן
קריין: חמי סולומון 
לקוח: הפניקס smart, רענן סעד, מרב שועלי, לימור גואל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנסים למכור לנו ביטוחים עם גימיקים חסרי חשיבות
    עידן 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מדינה יש רופאים ובכל ביטוח אפשר ללכת לרופא לשמור קבלות ולקבל החזר. מה שבאמת חשוב זה ההוצאות הגדולות שאותן מבטחים למעשה - מה ההזחר על ימי אישפוז על ביטול נסיעה ובאילו מקרים הביטוח תופס. כל זה באותיות הקטנות. אין מה לעשות צריך לקרוא. או לפנות לסוכן שמבין בזה ומכיר את נק התורפה של כל ביטוח
    סגור
  • 1.
    הפרסומת הכי טובה בחברות הביטוח (ל"ת)
    יוני 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור