שיווק ופרסום

אסי עזר ואלברט מצילים את סמיון: AIG בקמפיין חדש

חברת הביטוח AIG משיקה קמפיין חדש בכיכובם של צמד הפרזנטורים אסי עזר ואלברט אסקולה, עם הופעת אורח אושיית הרשת והטלוויזיה סמיון גרפמן. הקמפיין הופק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן ועלותו יותר משלושה מיליון שקלים
מערכת ice | 
אסי עזר אלברט וסמיון AIG (צילום רן יחזקאל)
חברת AIG עולה בקמפיין חדש העוסק בנקודות הכאב המשמעותיות ביותר בעולמות הביטוח - סחבת בתשלום תביעות, מוצרים ושירותים לא מספיק טובים, דיגיטל מיושן ועוד. לצד צמד הפרזנטורים של החברה, אסי ואלברט, יופיעו סדרת ידוענים, כאשר יריית הפתיחה היא הפרסומת עם סמיון גרפמן שמגיע להופעת אורח. עלות הקמפיין כ-3 מיליון ש"ח והוא יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברשתות החברתיות.
חברת הביטוח AIG משיקה קמפיין חדש ומצרפת לראשונה סדרת ידוענים לצד צמד הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט אסקולה. הכוכב הראשון בתור – אושיית הרשת והטלוויזיה סמיון גרפמן. הקמפיין, שעלותו נאמדת בלמעלה משלושה מיליון שקלים, הופק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת ההפקה ראבל בבימויו של יונתן גורפינקל ויעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, בשילוט חוצות וברשתות החברתיות.
הפרסומת החדשה של AIG עוסקת בנקודות הכאב המשמעותית ביותר בעולמות הביטוח כיום: סחבת בתשלום תביעות, מוצרים ושירותים שאינם מספיק טובים, דיגיטל מיושן וכו', שתורמים להרגשה ש-"מגיע לנו משהו טוב יותר".
 
לפיכך, גובש הקו הפרסומי החדש של AIG, שעוסק בעובדה שהיא  עושה את הדברים טוב יותר, בזכות איכות המוצרים החדשניים שלה והרמה הגבוהה של השירות שהיא מציעה ללקוחותיה: שירותים דיגיטליים מתקדמים, תשלום תביעות הכי מהיר בישראל, אפליקציית ביטוח הנסיעות המתקדמת בישראל, שמשלמת תוך 15 שניות בלבד ישירות לכרטיס האשראי, האפליקציה המתקדמת ביותר לנהגים צעירים (שמאפשרת לנהגים הצעירים לנהוג בכל רכב), ביטוח רכב שסומך על הנהג ומתמחר אותו לפי הצהרה ולא מחייב התקנת רכיבים כלשהם ברכב ועוד. כזכור, AIG מובילה באופן רצוף ומתמשך את מדד השירות של חברות הביטוח, המתפרסם בכל שנה ע"י משרד האוצר, והיא חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל באופן רצוף מאז תחילת פרסום המדד.
לצד הפרזנטורים הקבועים של החברה, מככב בקמפיין הנוכחי בהופעת אורח סמיון גרפמן, כאשר בהמשך יופיעו כאמור ידוענים נוספים ביחד עם אסי ואלברט שיציגו את הקו הפרסומי החדש של AIG. בפרסומת החדשה, אושיית הרשת והטלוויזיה עומד בתור בבית קפה ומתלונן שעוקצים אותו בביטוח ולא משלמים לו את התביעות כבר 7 חודשים, כאשר אסי ואלברט מתייצבים לסייע לו, מעודדים אותו ומסבירים שיש חברת ביטוח שפשוט עושה את הדברים טוב יותר – AIG.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה