שיווק ופרסום

ראש הממשלה בקמפיין ורוד להעלאת המודעות לסרטן השד

ראש הממשלה יאיר לפיד חובר היום לחברת הכיסאות 'כתר' ועמותת 'אחת מתשע' על מנת להעלות את המודעות לסרטן השד בפתחו של חודש המודעות למחלה
מערכת ice | 
יאיר לפיד בקמפיין ורוד (צילום יחצ)
כידוע לרבים ובעיקר לרבות, חודש אוקטובר שהחל אמש הוא חודש המודעות לסרטן השד. במסגרת חודש זה בתי עסק רבים ואין ספור קמפיינים נצבעים בוורוד וזאת במטרה להעלות מודעות לסוג זה של סרטן ולחשיבות של בדיקות עקביות לגילוי מוקדם של המחלה.
בין התומכים בקמפיין זה השנה הוא ראש הממשלה יאיר לפיד, שחבר אל 'כתר', יצרנית הכיסאות המוכרים, על מנת להעלות את המודעות ולעודד נשים להיבדק בהגיען לגיל הרלוונטי. 
על פי נתוניה של עמותת 'אחת מתשע' שלוקחת גם היא חלק בקמפיין, מדיי שנה כ-5,500 נשים בישראל מאובחנות בסרטן השד, אך גילוי מוקדם משפר את סיכויי ההחלמה ב-90%. 
 
כחלק מן הקמפיין חברת 'כתר' ייצאה מהדורה מיוחדת של כיסאות בצבע ורוד, תחת הקונספט: "שבי רגע - הרגע הזה עשוי להציל את חייך". עמותת 'אחת מתשע' פועלת למען נשים המתמודדת עם האבחנה. יחדיו, העמותה וחברת 'כתר' העניקו את הכיסא הוורוד הראשון במהדורה המיוחדת הזו לראש הממשלה לפיד.
על הקמפיין החשוב ומציל החיים ראש הממשלה אמר: "נשים, למענכן ולמען המשפחות לכו להיבדק, בדיקה יכולה להציל חיים. מודעות היא הצעד הראשון למאבק במחלת הסרטן. במשרד ראש הממשלה במהלך חודש אוקטובר נעודד יציאה של שעתיים לטובת בדיקת שד, נארח הרצאה של אחות מתאמת שד, חוברות ועלוני מידע יחולקו להגברת המודעות. אני מברך את עמותת ״אחת מתשע״ על פעילותה לאורך השנים ועל יוזמתה הוורודה גם השנה. מאחל בריאות ובשורות משמחות". 
בהתאם להכרזתו של לפיד, ישנן אין ספור חברות בשוק הישראלי שמדיי שנה דואגות להזמין אליהן רופאים על מנת לבצע בדיקות בהסכמה לעובדות. כמו כן, בסוף חודש ספטמבר, חברת אורגניקזון, מותג הטיפוח האקולוגי, הודיעה כי תתרום מהכנסותיה לעמותת 'אחת מתשע'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה