שיווק ופרסום

בוני התיכון משיקה קמפיין חדש בשיתוף האומן שאול כהן

חברת הנדל"ן בוני התיכון משיקה קמפיין חדש ובמסגרתו שיתוף פעולה עם אומן המיניאטורות שאול כהן, ובהשקעה של 1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
קמפיין בוני התיכון (צילום כרמי וכהן)
חברת הנדל"ן בוני התיכון משיקה היום קמפיין חדש בשיתוף האמן שאול כהן, שמייצר מיניאטורות עירוניות. לכבוד הקמפיין כהן יצר העתקים מינאטורים של בניינים קיימים וחדשים שמתכננת החברה להקים.
הקמפיין יצא לפועל במגוון פלטפורמות, בהן פרסום בטלוויזיה, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות. בוני התיכון תשקיע בקמפיין סכום של כ-1.5 מיליון שקלים. 
החברה נמצאת בשליטת הדירקטור והמנכ"ל עמי פרץ והוקמה בשנת 1985. החברה עוסקת בייזום, תכנון והקמה של פרויקטים למגורים בארץ. כיום החברה מקדמת ייזום בנייה ושיווק של קרוב ל-2,500 יחידות דיור ב-6 פרויקטים של נדל"ן ברחבי הארץ, בערים כמו מודיעין, תל אביב, קריית אונו ועוד. לחברה גם חברת בת "בונים בעיר" הוקמה כדי לקדם התחדשות עירונית בתל אביב.
 
סיון פרץ, סמנכ"לית השיווק ומכירות של בוני התיכון מסר: "החיבור עם שאול היה לנו טבעי. ברגע שנתקלנו בעבודה המופלאה שלו, הבנו שמצאנו דרך מדויקת להעביר את הסיפור שלנו. האהבה לרחוב הישראלי, תשומת הלב לפרטים הכי קטנים והחיבור בין אדריכלות לאמנות, אלמנטים שניכרים בעבודה של שאול, הם נקודות מפתח בגישה שלנו להתחדשות עירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה