השוק

בוני התיכון בדו"ח חזק: זו ההכנסה שנרשמה הרבעון

בוני תיכון מציגה גידול בכל הפרמטרים הכספיים וממשיכה במגמת צמיחה בסיכום הרבעון השני לשנת 2022 וגם בחציון הראשון

מערכת ice | 
עמי פרץ (צילום דוד סקורי, shutterstock)
חברת בוני תיכון, העוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים, רושמת גידול בהכנסות ממכירת דירות ברבעון השני של 2022 של כ-29% המגולמים לכ-148.2 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-114.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של 2022 טיפסו בכ-24% לכ-275.4 מיליון שקל. הרווח הגולמי ברבעון השני טיפס בכ-26% לכ-36.5 מיליון שקל, לעומת כ-29 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הגידול נובע בעיקר מקצב ההתקדמות בביצוע הפרויקטים השונים, בדגש על הפרויקטים באשקלון, מודיעין, קריית אונו מתחם D וקריית אונו מתחם C. הרווח התפעולי ברבעון השני טיפס בכ-33% לכ-30.8 מיליון שקל, לעומת כ-23.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון טיפס בכ-33% לכ-18.7 מיליון שקל, לעומת כ-14.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.  
עמי פרץ, מנכ"ל בוני תיכון אמר על מגמת הצמיחה של החברה: "אנו מסכמים רבעון שני ומחצית טובים עם עליה משמעותית ברווח הנקי ובהכנסות וצמיחה בפרמטרים רבים. אנו פועלים כל העת להרחבת מלאי הדירות העומד לרשותנו, בין היתר בדגש על תחום ההתחדשות העירונית, במסגרתו אנחנו מקדמים למעלה מ-20 אלף יח"ד בשלבי ייזום שונים, לרבות מספר פרויקטים משמעותיים בהם זכינו במהלך החודשים האחרונים בפתח תקוה, חולון ועתלית, ואלה יבטיחו את המשך צמיחתנו בשנים הבאות".
 
נכון למועד פרסום הדוח מקדמת החברה ייזום ושיווק של כ-2,100 יח"ד ב-6 פרויקטי נדל"ן למגורים במודיעין, קריית אונו, אשקלון, תל אביב, קריית גת ובאר יעקב, וכן מקדמת ייזום של 51 פרויקטי ההתחדשות העירונית ותמ"א 38/2 בתל אביב הנמצאים בשלבי ייזום שונים בהיקף של למעלה מ-20,000 יחידות דיור.
עוד עדכנה החברה, כי נבחרה לבצע מספר פרויקטי התחדשות עירונית. בין היתר, שני פרויקטים בחולון (רח' הלוחמים ורח' הפורצים), שלושה פרויקטים בפתח תקוה (שכונת אחדות, יוספטל, בר כוכבא) ופרויקט בעתלית. מדובר בסך הקרוב ל-2,000 יח"ד עם הכנסות צפויות של למעלה מ-3 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה