נדל"ן ותשתיות

ניתן האישור לפרויקט תמ"א 38 חדש יצא לדרך ביפו

עיריית תל אביב נתנה את האישור האחרון לפרויקט תמ"א 38 ובכך הוכרז כי הפרויקט יצא לדרך, במסגרתו ייבנו יחידות דיור נוספות באזור והאיזור יזכה לחידוש משמעותי
מערכת ice | 
תמא ביפו (צילום יחצ)
כחודש לאחר מתן האישור של וועדה המקומית תל-אביב והבוקר (שני) וניתנה ההחלטה הנוספת לפרויקט תמ"א 38 ברחוב גר צדק ביפו. הרחוב מצא בשכונה מעורבת של יהודים וערבים דרומית למרכז הקהילתי בית צ'רנר. בנוסף לכך השכונה בתנופת התחדשות ויש בה לא מעט פרויקטים חדשים. כמו כן השכונה גובלת בשדרות ירושלים סמוך לקו הרכבת הקלה והאזור כולו מצוי בתנופת פיתוח.
 
הפרויקט כולל 3 בניינים בני 6 קומות כל אחד, ובסך הכל כ- 100 דיירים. כידוע, הבניינים הטיפוסיים לתמ"א 38 הם בדרך כלל בניינים בני 4 קומות. בפרויקט הנוכחי מדובר בבניינים גבוהים בני 6 קומות כל אחד כך שמדובר בפרויקט מורכב וייחודי בהיבט הזה.
בטרם התקבל האישור לתחילת העבודה, אחד הקשיים העיקריים שהיזם נתקל בהם היה הקושי לקדם את הפרויקט בתקופת הקורונה. תקופה של סגרים ועבודה חלקית של המחלקות השונות בעירייה. בין לבין, גם הוצאה התראת מבנה מסוכן לאחד המבנים והוגשו כתבי אישום כנגד הדיירים בגין מבנה מסוכן ונאלצנו להתמודד גם עם זה מול העירייה ומול היזם.
 
התמורות שקיבלו הדיירים הם תמורות ייחודיות – כל דירה קיבלה תוספת שטח של 25 מ"ר ובנוסף 12 מ"ר מרפסת שמש. זאת כמובן בנוסף לחיזוק הבניין מפני רעידות אדמה וליתר תמורות הרגילות בתמ"א 38. מנגד, יזכה היזם לתוספת של 13 יחידות מגורים בכל בניין, ב- 2.5 קומות נוספות כנהוג בתמ"א 38.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה