שיווק ופרסום

זאביק דרור זוכה בתקציב של אמריקן לייזר: "אנו נרגשים"

רשת האסתטיקה הרפואית "אמריקן לייזר" מודיעה היום על כך שבחרה בחברת יחסי הציבור "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלה
מערכת ice |  1
זאביק דרור (צילום יח"צ)
רשת האסתטיקה הרפואית "אמריקן לייזר" מודיעה היום על כך שבחרה בחברת יחסי הציבור "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלה.
לרשת ניסיון של 23 שנים ומאות אלפי לקוחות מרוצים שהפכו את אמריקן לייזר למובילה בתחום טיפולי הסרת השיער והסרת המשקפיים בלייזר בישראל. עם 18 סניפים הפרוסים בכל הארץ מאפשרת הרשת לכולם להגשים חלום ולשפר את איכות החיים, באמצעות הנגשת טיפולים טכנולוגיים ואסתטיים מתקדמים.
 
חברת "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" היא משרד בוטיק ליחסי ציבור, תוכן ומשפיענים  שנוסדה בשנת 2002 ומשרתת מעל 60 לקוחות מתחומים מגוונים כגון לייף סטייל, נדל"ן, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול במותגי פרימיום מקומיים ובין-לאומיים. המשרד מובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי התקשורת, משפיענים, קריאייטיב, תוכן, אסטרטגיה והפקה. בין לקוחותיו המרכזיים נמצאים:  אל על, קבוצת קניוני עזריאלי, קבוצת רנואר, קלאב מד, רשת weshoes ועוד.
לדברי זאביק דרור: "אנו נרגשים לקבל לידינו את הטיפול במערך היח"צ והמשפיענים חברת האסתטיקה הרפואית המובילה אמריקן לייזר המספקת טיפולי הסרת שיער והסרת משקפיים בלייזר. מטרתנו המשותפת היא להמשיך ולשמר את מעמדה של אמריקן לייזר כמובילה בשוק האסתטיקה הרפואית, עם המכשור והטיפולים הכי מתקדמים שיש. אמריקן לייזר תשויך למחלקת הצרכנות במשרד אשר תטפל במערך יחסי הציבור ובאירועים התקשורתיים של החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דחוףףףףףף
    דיחוףףףףףףף 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאביק שלום,אסור לך ליייצג את אגם בוחבוט היא משחירה לך את המנטרה החיובית שלך ,אתה עצמך איש טוב אתה חיייב לנתק קשר עם אדם בוחבוט.היא השטן של באר שבע.בקרוב היא תמצא את עצמה קבורה.לא נישאר לה עוד הרבה זמן לחיות בהתחייבות.אני מציע לך מהר לנתק קשר איתה ועם האבא השועל שלה
    סגור