יח"צ גורר יח"צ: איך מנהלים משבר תקשורתי?

הפרק הראשון בפודקאסט החדש של אתר ice – התמודדות עם משבר תקשורתי. איך ניתן למזער נזקים, מי צריך לעמוד בחזית והאם משבר יכול להפוך דווקא למנוף צמיחה? דרור רפאל, עידו מינקובסקי ואבי בניהו מנתחים

בשיתוף ice פרויקטים | 
מימין: אבי בניהו, דרור רפאל, עידו מינקובסקי (צילום מרים אלשר (פלאש 90), נוי עינב, שלומי יוסף)
יח"צ גורר יח"צ הוא שמו של פודקאסט חדש של אתר ice, בהנחיית דרור רפאל ובשיתוף משרד מניקובסקי תקשורת – השם את הפוקוס על יחסי ציבור, שיווק ופרסום, עסקים ומה שביניהם. בכל פרק נארח דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה פתוחה ונטולת פילטרים על מגמות ותהליכים העומדים במרכז סדר היום התקשורתי.

פרק הבכורה עוסק בסוגיה הנוגעת לניהול משבר תקשורתי – במסגרתו אירחו איש התקשורת דרור רפאל (בעצמו בעל תואר שני בניהול ויישוב סכסוכים ומשא ומתן מטעם אוניברסיטת בר אילן) ואיש יחסי הציבור, עידו מינקוסקי, את תת אלוף (במיל'), אבי בניהו, דובר צה"ל בעבר והבעלים של משרד לניהול משברים ואסטרטגיה בהווה.
איך מתמודדים עם הסיטואציה המורכבת, מי נדרש להתייצב בפרונט ולספק הסברים, כיצד ניתן למזער נזקים ולייצר מפנה בדעת הקהל, והאם דווקא משבר יכול להפוך פלטפורמה לצמיחה? האזינו לפודקאסט המלא.