רכב

בשורה אדירה לנהגים: זה המותג שישבור את שוק הרכבים החשמליים

יצרנית הרכבים הסינית Xpeng הודיעה כי תשיג מותג מוזל יותר של רכבים חשמליים, שיתומחרו בין 100,000 יואן ל-150,000 יואן (בין 50 ל-76 אלף שקל), ובכך תנסה להתחרות בחברות הרבות שנכנסו לענף בתקופה האחרונה
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
בזמן ששוק רכבי החשמל בישראל ובעולם צובר תאוצה, יצרנית הרכבים הסינית Xpeng הודיעה כי תשיק מותג מוזל יותר של רכבים חשמליים, וזאת על רקע כניסתן של חברות רבות לענף בשנים האחרונות. עם זאת, עדיין לא ברור מתי ואם הרכב יגיע לישראל.
דגמי הרכב החדשים של מותג ה"לואוקוסט" שיושקו במהלך החודש בה, יתומחרו בין 100,000 יואן ל-150,000 יואן (בין 50 ל-76 אלף שקל) ובכך החברה תנסה להתחרות בשאר החברות בקטגוריה שמציעות רכבים גבוהים בהרבה. חה שפיונג, מנכ"ל החברה, אמר באירוע החשיפה שנערך בבייג'ינג ביום שבת האחרון כי הוא מאמין שהדרישה למכוניות חשמליות מוזלות תגבר, על רקע הרצון של מעמד הביניים להתקדם לעבר השימוש ברכבים אלו.
 
כזכור, משרד הרישוי בישראל פרסם כי גם בחודש פברואר 2024 חלה ירידה במסירות רכב חדש בישראל, אך נראה כי בקצב שמצביע על התאוששות לראשונה מה-7 באוקטובר. בסך הכל עלו לכבישים 24,512 מכוניות חדשות שנמסרו לבעליהם החדשים, אם בייבוא סדיר או מקביל, מספר שמהווה ירידה של 21% מפברואר 2023
בתוך כך, טירוף המכוניות החשמליות לעומת זאת ממש לא מראה סימני עצירה ובחודש החולף עלו לכבישי ישראל, למעלה מ-6,000 מכוניות, כרבע מכל המכוניות החדשות. כעת נותר לראות אם השינוי במיסוי וביטול ההטבות יפגע בשוק החשמליות הגדל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה