רכב

אגד עושה מהפכה למיליוני נוסעים בישראל: זה השירות החדש מהיום

קבוצת אגד תפעיל לראשונה שירות לקוחות בווטסאפ: החברה, המובילה במתן השירות מבין מפעילות התחבורה הציבורית, תפעיל שירות לקוחות בווטסאפ שמאפשר מגוון פעולות, מהזמנת מקומות ועד תכנון מסלול
מערכת ice |  5
אגד (צילום פלאש 90, פייסבוק/ אגד)
קבוצת אגד השיקה הבוקר שירות לקוחות חדש באמצעות אפליקציית הווטסאפ. באמצעות השירות, הראשון מסוגו בעולם התחבורה הציבורית בישראל, ניתן לקבל שירות באמצעות צ'אטבוט וגם להתכתב עם נציג ולקבל מידע לגבי הגעה ממקום למקום ועדכוני תנועה והגעה של אוטובוסים.
זו הפעם הראשונה שחברת תחבורה ציבורית בישראל משיקה אפשרות לקבלת מידע בווטס אפ. השירות ניתן בין השעות 6:00-18:00 באמצעות טלפון מספר: 050-3082253, וזאת במקביל לשירות הטלפוני של אגד, הפעיל בין השעות 04:00 בבוקר עד 02:00, בטלפון *2800.

בנוסף ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות במשך כל שעות היממה באמצעות צ'אטבוט: הזמנת מקומות בנסיעה, פתיחת פניה למחלקת אבידות, תשלום דוח, ואף הגשת קורות חיים למשרת נהג/ת- כל זאת באופן אוטומטי.
באפריל פרסם משרד התחבורה את דוח בקרת חברות התחבורה הציבורית למחצית השניה של 2024. בפעם השניה ברציפות, אגד מובילה את הדוח עם ציון של של 88.92, גבוה בהרבה מהממוצע הארצי, העומד על 72.98. במסגרת מדד הבקרה, נבדקו עמידה בלוחות זמנים, ניקיון ותחזוקה, אופן התנהלות הנהגים, רמת השירות בעמדות המידע ובמוקדים הטלפוניים, וכן נערך סקר שביעות הרצון הכללית של הנוסעים עצמם. בתחום השירות במוקדי המידע הטלפונים זכתה אגד לציון של 4.7 מתוך 5, ובלטה מעל לשאר המפעילות.
גלעד ריקלין, מנכ"ל קבוצת אגד: "אגד שמה את השירות ללקוח כיעד ראשון במעלה, ולראיה, הציון הגבוה שקיבלנו זה עתה בדו"ח בקרת משרד התחבורה. כחלק מתפיסה זו אנו משיקים ערוץ שירות חדש בווטסאפ שיאפשר ללקוח לקבל שירות בערוץ בו הוא יבחר. בתקופה הקרובה נשיק גם אתר ואפליקציה חדשים ומתקדמים לשירות הנוסעים. כל אלו יאפשרו מתן מידע מדויק וחכם יותר, מתוך שאיפה להפוך את הנסיעה לנגישה ופשוטה, ובכך לעודד את הציבור להשתמש בשירותי התחבורה הציבורית שאנו מעניקים בכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חיוב יתר
    אזרחית ותיקה 06/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנסיון אישי החברה עושה הכל כדי לא חזכות עבור חיוב יתר ברב קו...גם תלונות למשרד התחבורה לא עוזר..תבדקו את החיוב לנסיעות.והמשך
    סגור
  • 3.
    אגד
    אזרחית ותיקה 06/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השרות לקוחות שלהם איום ונורא..עושים הכל לא להחזיר חיובים מיותרים של המכשיר. .הרבה אנשים מחוייבים במליר יקר על נסיעה קצרה.
    סגור
  • 2.
    מונופול דורסני לנסוע רק במכונית פרטית (ל"ת)
    יאיר ילד ז 06/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מונופול
    אגד 06/2025/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונשאלת השאלה האם אתה בכלל יודע מה זה מונופול? לידיעתך אגד ממזמן כבר לא מונופול.
    סגור
  • 1.
    מעלים את המחיר של נסיעה עירונית ל9 שקלים!!!
    ימני ביביסט עד עכשיו 06/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה מחורבנת, הלוואי שיפלו רק על זה
    סגור