רכב
אגד עושה מהפכה למיליוני נוסעים בישראל: זה השירות החדש מהיום
קבוצת אגד תפעיל לראשונה שירות לקוחות בווטסאפ: החברה, המובילה במתן השירות מבין מפעילות התחבורה הציבורית, תפעיל שירות לקוחות בווטסאפ שמאפשר מגוון פעולות, מהזמנת מקומות ועד תכנון מסלול

קבוצת אגד השיקה הבוקר שירות לקוחות חדש באמצעות אפליקציית הווטסאפ. באמצעות השירות, הראשון מסוגו בעולם התחבורה הציבורית בישראל, ניתן לקבל שירות באמצעות צ'אטבוט וגם להתכתב עם נציג ולקבל מידע לגבי הגעה ממקום למקום ועדכוני תנועה והגעה של אוטובוסים.
זו הפעם הראשונה שחברת תחבורה ציבורית בישראל משיקה אפשרות לקבלת מידע בווטס אפ. השירות ניתן בין השעות 6:00-18:00 באמצעות טלפון מספר: 050-3082253, וזאת במקביל לשירות הטלפוני של אגד, הפעיל בין השעות 04:00 בבוקר עד 02:00, בטלפון *2800.
בנוסף ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות במשך כל שעות היממה באמצעות צ'אטבוט: הזמנת מקומות בנסיעה, פתיחת פניה למחלקת אבידות, תשלום דוח, ואף הגשת קורות חיים למשרת נהג/ת- כל זאת באופן אוטומטי.
באפריל פרסם משרד התחבורה את דוח בקרת חברות התחבורה הציבורית למחצית השניה של 2024. בפעם השניה ברציפות, אגד מובילה את הדוח עם ציון של של 88.92, גבוה בהרבה מהממוצע הארצי, העומד על 72.98. במסגרת מדד הבקרה, נבדקו עמידה בלוחות זמנים, ניקיון ותחזוקה, אופן התנהלות הנהגים, רמת השירות בעמדות המידע ובמוקדים הטלפוניים, וכן נערך סקר שביעות הרצון הכללית של הנוסעים עצמם. בתחום השירות במוקדי המידע הטלפונים זכתה אגד לציון של 4.7 מתוך 5, ובלטה מעל לשאר המפעילות.

עוד ב-
גלעד ריקלין, מנכ"ל קבוצת אגד: "אגד שמה את השירות ללקוח כיעד ראשון במעלה, ולראיה, הציון הגבוה שקיבלנו זה עתה בדו"ח בקרת משרד התחבורה. כחלק מתפיסה זו אנו משיקים ערוץ שירות חדש בווטסאפ שיאפשר ללקוח לקבל שירות בערוץ בו הוא יבחר. בתקופה הקרובה נשיק גם אתר ואפליקציה חדשים ומתקדמים לשירות הנוסעים. כל אלו יאפשרו מתן מידע מדויק וחכם יותר, מתוך שאיפה להפוך את הנסיעה לנגישה ופשוטה, ובכך לעודד את הציבור להשתמש בשירותי התחבורה הציבורית שאנו מעניקים בכל רחבי הארץ".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.חיוב יתראזרחית ותיקה 06/2025/11הגב לתגובה זו2 0מנסיון אישי החברה עושה הכל כדי לא חזכות עבור חיוב יתר ברב קו...גם תלונות למשרד התחבורה לא עוזר..תבדקו את החיוב לנסיעות.והמשךסגור
-
3.אגדאזרחית ותיקה 06/2025/11הגב לתגובה זו2 0השרות לקוחות שלהם איום ונורא..עושים הכל לא להחזיר חיובים מיותרים של המכשיר. .הרבה אנשים מחוייבים במליר יקר על נסיעה קצרה.סגור
-
2.מונופול דורסני לנסוע רק במכונית פרטית (ל"ת)יאיר ילד ז 06/2025/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מונופולאגד 06/2025/16הגב לתגובה זו0 0ונשאלת השאלה האם אתה בכלל יודע מה זה מונופול? לידיעתך אגד ממזמן כבר לא מונופול.סגור
-
1.מעלים את המחיר של נסיעה עירונית ל9 שקלים!!!ימני ביביסט עד עכשיו 06/2025/10הגב לתגובה זו0 0ממשלה מחורבנת, הלוואי שיפלו רק על זהסגור