רכב

טויוטה העלתה מחירים בישראל - וזו ממש לא החברה האחרונה

טויוטה הצטרפה למגמת עליית המחירים והעלתה את מחיריה ב-2% עד 3% בממוצע. לובינסקי עדכנה מחירים במחירון החדש, וגם יבואנים נוספים בוחנים להעלות את המחיר של חלק מדגמי המפתח בזמן הקרוב. באילו דגמים המחירים התייקרו ובכמה?
מערכת ice | 
רכבי טויוטה ויונדאי (צילום unsplash, pixabay)
המחירים בישראל ובעולם כולו ממשיכים לעלות בצורה דרמטית, האינפלציה גואה, הדלק עולה והצרכנים הפשוטים הם אלה שמשלמים את המחיר. כעת, גם יצרני הרכב מעלים את המחירים ובנוסף למס המטורף שמשולם בישראל - תשלמו יותר על רכישת מכוניות חדשות.
ב'גלובס' פורסם היום (שלישי) כי גם טויוטה הצטרפה למגמת עליית המחירים והעלתה את מחיריה ב-2% עד 3% בממוצע. הדגמים טויוטה יאריס, הגרסה ההיברידית של הקרוסאובר ראב 4 וטיוטה קאמרי התייקרו בכ-5,000 שקל. כל גרסאות הקורולה והקרוס-אובר CH- התייקרו בכ-4,000 שקל. בנוסף, דגמי היוקרה של המותג היילנדר ולנד-קרוזר התייקרו בכעשרת אלפים שקל. 
 
גם חברת לובינסקי עדכנה מחירים במחירון החדש, שפורסם בתחילת יולי. הייקור הממוצע נע סביב 2,000 שקל במכוניות הפרטיות. גם יבואנים נוספים בוחנים להעלות את המחיר של חלק מדגמי המפתח בזמן הקרוב. עד כה העלאות המחירים כמעט ולא הורגשו בשל יציבות השקל, אבל עכשיו כשהוא נחלש ביחס לדולר זה יהיה מורגש.
 
עוד מציינים בענף התחבורה כי לאחרונה חל זינוק משמעותי גם במחירי ההובלה הימית בשל התייקרות חדה במחירי הדלק. לדברי היבואנים מחירי הובלת רכב בים, בעיקר מהמזרח, התייקרו בקרוב ל-60% מתחילת השנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה