רכב

לקסוס משנה את חוקי המשחק: כך תנהגו ברכבים החשמליים מעכשיו

לקסוס מפתחת תיבת הילוכים ידנית לשימוש בדגמים החשמליים העתידיים שלה, והחלה בשלבי ניסוי מתקדמים אחרי שהתקינה את התיבה החדשה ברכב הפנאי החשמלי UX300e לצורך מחקר ובדיקות, ולדבריה הטכנולוגיה מאפשרת לנהגים לחקות את המאפיינים של מנועי בנזין שונים
מערכת ice |  5
לקסוס (צילום לקסוס)
לקסוס, מבית היוצר של טויוטה, הודיעה לאחרונה כי היא מפתחת תיבת הילוכים ידנית לשימוש בדגמים החשמליים העתידיים שלה, והחלה בשלבי ניסוי מתקדמים. חברת המכוניות היפנית התקינה את התיבה החדשה ברכב הפנאי החשמלי UX300e לצורך מחקר ובדיקות, ולדבריה הטכנולוגיה מאפשרת לנהגים לחקות את המאפיינים של מנועי בנזין שונים.
בסרטון שפרסמה לקסוס היא מתארת את החוויה החדשה למשתמש, אב הטיפוס ננהג באמצעות מוט הילוכים ידני קונבנציונלי, ומצויד בדוושת מצמד ובמד סל"ד מלאכותי - כאשר המנוע החשמלי תוכנת כדי לדמות חווית נהיגה של רכב בנזין. הרעיון שעומד מאחורי השינוי הוא שנהגים יוכלו לבחור מאפיינים של מנוע בנזין מוגדש או V8 אטמוספרי באמצעות חוגה, ויוכלו לחזור לנהוג במצב חשמלי אוטומטי נטול אופי בכל עת.
 
המהנדס הראשי של מכוניות חשמליות בלקסוס, טקאשי וואטנבה, סיפר בהודעה רשמית של החברה: "הרכב הזה שקט מבחוץ כמו כל מכונית חשמלית אחרת, אבל הנהג מסוגל לחוות את כל התחושות והצלילים של רכב עם תיבת הילוכים ידנית זו מערכת מבוססת תוכנה, כך שניתן לתכנת אותה כדי לשחזר את חווית הנהיגה של סוגי רכב שונים, ולאפשר לנהג לבחור את המיפוי המועדף עליו"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בדגם הבא אחריו ניתן יהיה לשים שק עם מספוא וקש לשיחזור ה (ל"ת)
    דני 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    לקסוס
    ציון 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכים אחורה
    סגור
  • 3.
    מה זה ? "הרכב הזה שקט מבחוץ כמו כל מכונית חשמלית אחרת",
    ערס מצוי 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אני שומע כולם צריכים לשמוע. אחרת ה"שופוני" לא יעבוד
    סגור
  • 2.
    כמו לנהוג בסימולטור
    לא רלוונטי 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אי אפשר לתת אופי בכוח. זה כמו לעשות צניחה חופשית במשחק מחשב. הקטע של מכונית זה שילוב של עיצוב עם שימושיות. בגלל זה לעשות דמוי אגזוזים לרכב חשמלי זה לא מגניב. זה אובר מאמץ. קצת כמו התלבושות של סטטיק ובנאל. שאתה נוהג באוטו אתה רוצה למקסם את הכוח שלו/ ההתנהגות שלו. להרגיש אותו. לא להרגיש שהאוטו שולט בך.
    סגור
  • 1.
    למה לעצור בחיקוי רכב בנזין
    קאבוי 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיחקו רכיבה על סוס הרכב לא יזוז עד שלא תיצעק ׳ייי הא׳ ותיתן בעיטה בצד הרכב כאלו טיפשים, טויוטה הולכת ליפול חזק. סוס מת
    סגור