רכב

ריקול לרכבי קיה ויונדאי: "הרכבים עלולים להתפוצץ"

קונצרן קיה-יונדאי קורא לבעלי עשרות אלפי רכבים להגיע למוסך עקב רכיבים חשמליים פגומים במשאבת השמן. בחברה ממליצים ללקוחות להחנות את הרכבים במקומות מאווררים מחשש להתפוצצות
מערכת ice | 
קיה מורידה מאות אלפי רכבים מהכביש (צילום אינסטגרם)
קבוצת יונדאי-קיה בקריאה נרחבת ליותר מ-91 אלף רכבים בארצות הברית. בחברה מסבירים כי ישנו סיכון להתלקחות הרכבים עקב רכיבים חשמליים פגומים במשאבת השמן. בחברה אף החמירו וקראו לנהגים לא להחנות את הרכבים במבנים סגורים.
הדגמים שבהם נמצאים הרכיבים החשמליים הפגומים הם יונדאי פליסייד בשנת 2023-2024, סונטה, טוסון, אלנטרה וקונה שנתון 2023. בגזרת רכבי קיה הריקול המדובר הוא לקיה סול וספורטאז' שנת 2023.
בחברה מפרסמים כי עד כה התקבלו מספר מועט של תלונות בנוגע לתקלה המדוברת: ברכבי קיה התקבלו בסך 6 תלונות על אירועי התקלחות שקשורים לתקלה המדוברת ו-4 תלונות ברכבי יונדאי. בנוסף לסכנת ההתלקחות, בחברה מסבירים כי הפגם ברכיבים החשמליים יכול לגרום לנזק נוסף, קטן יותר מדליקת הרכב והוא קצר שעלול לפגוע בלוח המכוונים.
בחברה עוד מסבירים כי הזכאות לתיקון תתקבל לבעלי הרכבים הרלוונטים עד סוף חודש ספטמבר השנה. על פי הודעת החברה, מומלץ להחנות את הרכבים במקום מוצל ככל שניתן ולהימנע מלהחנות אותו במקומות סגורים כמו חניון תת קרקעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה