קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חשובה: זכאים להעדר מהעבודה ולקבל תשלום

עובד ששכל קרוב משפחה כתוצאה מפגיעת טרור זכאי להיעדר מהעבודה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. יום זה יחשב כאילו עבדתם כרגיל ולא יירד לכם ימי מחלה/ חופשה שצברתם
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
רגע לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, המוסד לביטוח לאומי פרסם כי כל עובד ששכל קרוב משפחה כתוצאה מפגיעת טרור זכאי להיעדר מהעבודה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה.
יום זה יחשב כאילו עבדתם כרגיל ולא יירד לכם ימי מחלה/ חופשה שצברתם. אבל מי עונה על ההגדרה של "קרוב משפחה"? הייחוס המשפחתי שמקנה את הזכאות הוא הורים, סבא וסבתא, בן/בת זוג, ילדים, אחים ואחיות
 
בביטוח לאומי גם הסבירו כי מי שאחראי על יישום החוק הוא המעסיק שאחראי ליישם את חוק התמלוגים לנפגעי פעולות איבה, המאפשר לכם את ההטבה הזו. איך מקבלים אישור הכרה? אישור הכרה כבן משפחה שכולה ניתן לקבל בסניף הביטוח הלאומי שמטפל בכם.
בביטוח לאומי גם מסרו לציבור: "אנחנו כאן כדי לעזור לכם לדעת מה מגיע לכם ומהן זכויותיכם. מכירים מישהו שזה רלוונטי עבורו? שתפו אותו במידע החשוב הזה! אנו משתתפים בצער כל המשפחות השכולות ומייחלים החלמה מהירה לכל הפצועים, ומתפללים להחזרת החטופים במהרה ובבריאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה