קריירה ולימודים

יומני לפיד נחשפים: כמה פעמים נפגש עם דנה ויס?

מתי הוא מתחיל לעבוד ועם אילו עיתונאים ואלופים בדימוס הוא נפגש? יומני שר החוץ יאיר לפיד נחשפים
מערכת ice |  2
יאיר לפיד (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
יומניו של ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד נחשפו לאחרונה, ואתמול פורסמו ע"י כתב ערוץ 14 גלעד צוויק. היומנים שנחשפו הם מכניסת לפיד לתפקידו ביוני שעבר, ועד לסוף שנת 2021.
על פי מה שנראה ביומנים, לפיד נפגש עם כ-30 עיתונאים ואנשי תקשורת, עם חלק פעם אחת ועם חלקם יותר. הערוץ שבו נפגש עם הכי הרבה עיתונאים הוא ערוץ 12, שם נפגש בין היתר עם יונית לוי, דפנה ליאל, יאיר שרקי, עמית סגל, ערד ניר ואופירה וברקוביץ'.
מי שעמה נפגש שלוש פעמים היא העיתונאית דנה ויס. בנוסף נפגש עם אנשי חדשות 13, בין היתר עם העיתונאי רביב דרוקר, וכן עם אנשי ידיעות אחרונות, הארץ וישראל היום.
 
במשכן הכנסת, נראה על פי היומנים כי איש הליכוד היחיד איתו נפגש הוא ח"כ ניר ברקת. עוד פורסמו פגישות שלו עם ראשי ערים, יועצים, אנשי יח"צ ועוד. לדוגמא נפגש עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', עם פעיל השמאל אלדד יניב וגם עם מנכ"ל תנועת דרכנו יאיא פינק. גם עם איש היח"צ אבי בניהו נפגש לפיד.
עוד מפגשים היו עם מייסד התנועה לאיכות השלטון עורך הדין אליעד שרגא, האלוף במילואים פולי מרדכי, הרמטכ"ל בדימוס דן חלוץ והיועץ הביטחוני עוזי ארד. על פי הפרסום לפיד בדרך כלל מתחיל את יום העבודה בשעה 10 בבוקר, ולא נרשמות לו הרבה שעות במשרד עליו הוא אמון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפיד הנוכל הכי גדול
    יובל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחריו דנה ויס
    סגור
  • 1.
    יחצ"נות-במקום חריצות...
    Sue 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד יצא לשש חופשות פרטיות בחו"ל, ובעבודה-הוא מקדיש זמנו, חוששתני, ל"מלאכת הקודש" של יחצ"נות... אכן, חריצות ומסירות לדוגמה של ראש מפלגה הכי פחות דמוקרטית...
    סגור