קריירה ולימודים

הקהילות היהודיות בארה"ב לסנאט: אשרו תקציבים להגנה על מוסדות הדת

הקהילות היהודיות בארה"ב בקריאה לסנאט: אשרו תקציבים להגנה על מוסדות דת בדחיפות
מערכת ice | 
בית כנסת חב"ד בקווינס, ניו-יורק (צילום נתי שוחט פלאש90)
קואליציה רב-דתית של תשעה ארגונים המייצגים יהודים, נוצרים ומוסלמים וקבוצות דתיות אחרות מפצירות בקונגרס לסייע בהגנה על בתי תפילה ועמותות בעקבות היריות האחרונות.
הארגונים, בראשות הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, שלחו מכתב לוועדת הסנאט לביטחון פנים ועניינים ממשלתיים, וקרא להם לכלול את "החוק לשיפור תוכנית מענקי האבטחה ללא מטרות רווח משנת 2022" כבר בחקיקה הקרובה.
 
"פעמיים השנה, המחלקה לביטחון המולדת (DHS) פרסמה את אזהרות מערכת הייעוץ הלאומית לטרור, הקוראות  לצפות להמשך מעשי האלימות נגד מוסדות מבוססי אמונה, בתי ספר ומיעוטים גזעיים ודתיים", נכתב במכתב.
עוד נכתב, "שתי האזהרות המליצו על תוכנית מענקי האבטחה לארגונים לא מטרות רווח (NSGP) כמשאב קריטי להתמודדות עם האיומים הללו".
 
תוכנית מענקי האבטחה לארגונים לא מטרות רווח מספקת מימון לבתי תפילה וארגונים נוספים כדי לשפר את הביטחון הפיזי שלהם ומוכנותם להתקפות אפשריות – הכנת כח האדם, יצירת פרוטוקולי אבטחה, רכישת תשתיות אבטחה וכו'.
החותמים על המכתב כללו את הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, ADL (הליגה נגד השמצה), אגודת ישראל של אמריקה, האגודה הלאומית של האוונגליסטים, דתות למען השלום ארה"ב, SNL  (זרוע האבטחה של הקהילות היהודיות) , איגוד הקהילות היהודיות האורתודוקסיות של אמריקה, ועידת ארצות הברית של בישופים קתולים ומועצת הארגונים המוסלמים של ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה