קריירה ולימודים

המכון הישראלי לחדשנות משיק כלי חדש ומהפכני לעסקים

המכון הישראלי לחדשנות משיק את Catalyst - זרוע הכשרות לפיתוח סביבות חדשנות בתחומי אתגרים גלובליים

מערכת ice | 
שרון גולדברג (צילום סנאפ-המרכז החברתי לצילום)
המכון הישראלי לחדשנות משיק את ״Catalyst״ -  מרכז ידע והכשרות של תחום פיתוח סביבות החדשנות המסייע לגופים וארגונים לפתח את ניהול החדשנות שלהם על ידי מתודולוגיה שפותחה במכון הישראלי לחדשנות המסייעת בזיהוי אתגרים, השוואות בין פתרונות בתחומי אתגרים גלובליים והטמעת תהליכי החדשנות בצורה נכונה.
מי שתעמוד בראש המרכז היא שרון גולדברג שתוביל ותעסוק בניהול שותפויות והעברת ידע כדי לפתח יכולות ניהול סביבות חדשנות בארגונים גלובליים ולקדם שיתופי פעולה עם סביבות חדשנות ישראליות.
 
לגולדברג ניסיון עשיר במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי. בתפקידה האחרון ניהלה את האקוסיסטם הישראלי בקהילת DeserTech, שפועלת תחת המכון הישראלי לחדשנות, שם הייתה אמונה על פיתוח חדשנות ישראלית  להתמודדות עם אתגרי המדבר והמדבור הגלובליים, תוך מיצוב הנגב כהאב גלובלי לטכנולוגיות אלה.
בנוסף, מילאה מספר תפקידים בקרן הון הסיכון JVP, ועבדה ככלכלנית באגף החשב הכללי במשרד האוצר. שרון היא בוגרת תואר ראשון בתוכנית פכ״מ מהאוניברסיטה העברית ומוסמכת תואר שני בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. 
שרון גולדברג, דירקטורית Catalyst: "מאמצים אדירים, ומיליארדים רבים מושקעים במחקר ופיתוח כדי להתמודד עם האתגרים הגלובליים שהולכים וגדלים. אלו הביאו לפיצוץ של ידע, אך התרגום של ידע זה לפתרונות הניתנים לביצוע הוא איטי למדי, ואלו בעלי שיעור כשל גבוה.
אני נרגשת להוביל את CatalystIL שתמנף את יכולות המכון הישראלי לחדשנות לפיתוח ולהטמעת חדשנות, ותקדם סביבות חדשנות בינלאומיות כדי לפתור אתגרים גלובליים, ולהפוך את הסטארטאפ ניישן - לאימפקט ניישן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה