קריירה ולימודים

רינה מצליח מתלוננת: "פרצו לי לפייסבוק והחליפו בדגלי פלסטין"

המגישה ניסתה לקבל עזרה דרך הטוויטר שלה וכתבה: "פרצו לי לפייסבוק! אם מישהו שמכיר מישהו שמבין בטכנולוגיה אשמח לעזרה". קצת מאוחר יותר רשמה כי הבעיה טופלה ודף הפייסבוק שלה חזר לפעילות רגילה והעמוד סודר
מערכת ice |  2
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
מסתבר שהמלחמה בין איראן/החמאס לישראל הגיעה גם לעמודי הרשתות החברתיות של עיתונאים מובילים. אמש (שבת) דף הפייסבוק של אשת התקשורת רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' לשעבר, נפרץ על ידי האקרים ותמונות הפרופיל בו הוחלפו לדגלי אש"ף.
המגישה ניסתה לקבל עזרה דרך הטוויטר שלה וכתבה: "פרצו לי לפייסבוק! אם מישהו שמכיר מישהו שמבין בטכנולוגיה אשמח לעזרה". קצת מאוחר יותר רשמה כי הבעיה טופלה ודף הפייסבוק שלה חזר לפעילות רגילה והעמוד סודר.
 
תחילה לא כל כך האמינו לה חלק מהגולשים ואפילו העוקבים וטענו כי מדובר במתיחה, על כך היא השיבה: "זה חשבון הפייסבוק האמיתי שלי. מוזמנים להכנס ולעשות לייק. בדוק", ואף ניסתה לצרף הוכחות לדבר.

אדם אחד ניסה להסביר לה: "אם את עדיין יכולה להתחבר עם הסיסמה הקודמת שלך - תיכנסי לפרופיל שלך בפייסבוק, תחליפי את הסיסמה מיד, ויאפשרו לך לבחור אופציה לאחר מכן לעשות log out מכל החשבונות שבהן את מחוברת לפייס. זה אמור לנתק את הפורצים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא אומר שהיא לא תומכת פלסטין ! (ל"ת)
    אסף 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זוכרת את הבלופים שלה שמאיימים על חייה. זאב זאב (ל"ת)
    נירית 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור