קריירה ולימודים

לבריאות: הסטודנטים לרפואה משלימה חוזרים ללימודים

בצל המלחמה, גדל משמעותית הביקוש ללימודי רפואה אינטגרטיבית. מכללת רידמן פותחת את שנת הלימודים ותייצר הכשרות חירום וקורסים מותאמים. מייסדת המכללה סאלי רידמן: "הציבור הישראלי רוצה לטפל באנשים, נעניק את ההכשרה הטובה ביותר לסטודנטים שלנו"
מערכת ice | 
סטטוסקופ (צילום freepik)
במהלך השבועות האחרונים ומפרוץ המלחמה חווה מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית עלייה משמעותית בפניות ובביקוש לפתיחת שנת הלימודים. הסיבה לכך היא שסטודנטים רבים רוצים לסייע ולטפל באלה שנפגעו כתוצאה מהלחימה ועליהם לסיים את הכשרתם. בנוסף לכך, יש לא מעט פונים אשר מעוניינים בקורסים אינטנסיביים ואיכותיים בהם זמן ההכשרה הוא מקוצר ללא פגיעה באיכות הלימודים.
בהתאם לכך, מכללת רידמן פותחת השבוע את שנת הלימודים תחת ההנחיות והמגבלות של פיקוד העורף. בין החידושים המשמעותיים שנועדו לתת מענה לביקוש - קורסים שמכשירים מטפלים לעבוד עם אוכלוסייה אשר סובלת מטראומה ופוסט טראומה (PTSD) בהנחיית ד"ר רוני ברגר Ph.d. פסיכולוג קליני בכיר ומומחה בינלאומי להתמודדות עם טראומה ופוסט טראומה.
 
קורס נוסף וייחודי למכללה נבנה על ידי קרן גילת, MA, MCIL , מאמנת בכירה בו יוכשרו אנשי מקצוע, מאמנים אישיים, מורים ומורת בעלי תעודות הוראה ומנחי קבוצות בכלים אימוניים לוויסות טראומה, פוסט טראומה והפחתת סטרס הכל באמצעות כלים פרקטיים מעולמות התוכן של האימון ההוליסטי. 


יתרה מכך, המכללה התאימה להדרכה בחירום קורס אינטנסיבי בעיסוי הוליסטי שיכשיר את הסטודנטים לטפל בתוך ארבעה חודשים במקום שמונה חודשים.  הקורס עומד בדרישות של האיגוד הישראלי למקצעות העיסוי ויצא לדרך בדצמבר הקרוב. בנוסף לאלה, המכללה הקימה צוות מיוחד שיטפל בסטודנטים שאינם יכולים לשוב לספסל הלימודים בעת הזו מסיבות שונות. הצוות המיוחד יעמוד בקשר עם הסטודנטים, ילווה אותם ויסייע בהשלמת חומרי הלימוד ככול שיתאפשר.

(צילום: מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית)
מייסדת ונשיאת מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית סאלי רידמן: "מכללת רידמן היא מפעל חיוני אשר מכשיר אנשי מקצוע ועונה על המחסור העצום במטפלים. מאז תחילת המלחמה, אנחנו עדים לתהליך שחווינו גם בקורונה אבל הפעם הסיבות הן אחרות. אנשים לא רק רוצים לעשות הסבת מקצוע – הם רוצים לעזור, לטפל ולרפא. הם מבינים שבעולמות הרפואה האינטגרטיבית יש אינספור אפשרויות לעשות זאת".
"כדי לתת לסטודנטים ולבוגרים שלנו את האפשרות לטפל, קידמנו מצד אחד יוזמות התנדבותיות במסגרתן מטפלים בוגרי המכללה בצוותים רפואיים בבתי חולים ובמכון הפתולוגי, ומהצד השני החלטנו לפתוח את שנת הלימודים ולהעניק לסטודנטים את ההכשרה הטובה ביותר שתהפוך אותם למטפלים מקצועיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה