קריירה ולימודים

הקטור ממתין לאופליה: "ביקרה אותו כל יום – עד שנחטפה"

האם אופליה והקטור יתאחדו בקרוב בזכות עסקת החטופים? הבעל (79) נעדר מביתו בניר עוז בגלל אשפוז, בזמן שאשתו אופליה רויטמן (77) נחטפה. כעת לאחר שחרורו מבית החולים הוא מייחל לפגוש אותה שוב
מערכת ice | 
אופליה רויטמן (צילום עדי נגב נחלת ערן)
הקטור רויטמן, בן 79 מקיבוץ ניר עוז, לא היה בביתו בשבת השחורה מאחר ומספר ימים קודם לכן נפצע ברגלו במהלך טיול בחו"ל, ואושפז בבית החולים השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן". בעקבות הפציעה והאשפוז בעצם ניצלו חייו. אשתו, אופליה (77) לרוע המזל כן שהתה בבית ונחטפה לעזה על ידי מחבלי החמאס. עד אז, הקפידה לבקר את בעלה מדי יום בכפר השיקומי.
 
ההודעה האחרונה שקיבלו בני המשפחה מאופליה ב-7 לאוקטובר בשעה 09:40 היא "הם פה, הם פה", ומאז נותק איתה הקשר. במהלך מספר שבועות היא הוגדרה נעדרת עד שהודיעו למשפחה שהיא חטופה.

השבוע, לאחר כחודש וחצי בשיקום, שוחרר הקטור מבית החולים ונפרד מהצוות. בדברי הפרידה המרגשים שלו הביע הקטור את תודתו והערכתו למקום שהיה לו בית בימים בהם ביתו בקיבוץ נהרס, והבטיח שהביקור הראשון שיערוך עם אשתו כשתחזור מהשבי יהיה למרכז הרפואי.
 
אופליה, ממוצא ארגנטינאי, היא דודתו של הרנן פלר, אחד משדרי הכדורגל המפורסמים בארגנטינה. מאז ה-7 באוקטובר, בכל פתיחת משחק שהוא משדר, הוא נושא מונולוג אדיר לכל ארגנטינה בו הוא דורש את שחרור החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה