כסף וצרכנות

גפני נגד האוצר: "משפחות קורסות מיוקר המחיה, הם לא עושים שום דבר"

ביקורת חריפה מתוך הקואליציה. יו"ר ועדת הכספים, שמפלגתו יהדות התורה מחזיקה בשני משרדים, תוקף את השרים על היעדר טיפול בגל עליות המחירים במשק. בפתח דיון ועדת הכספים תקף: "הממשלה נחלה כישלון מוחלט בנושא". ח"כ פרקש-הכהן: "סמוטריץ' הופך את אזרחי ישראל לבני ערובה"
מערכת ice |  5
משה גפני (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני תקף הבוקר (שלישי) את משרדי האוצר והכלכלה על היעדר טיפול בגל עליות המחירים במשק. "משרד האוצר לא עושה שום דבר בנושא העלאת המחירים, גם לא משרד הכלכלה. הממשלה נחלה כישלון מוחלט בנושא".  הדברים נאמרו בעקבות הצעה לסדר שהעלה מרכז האופוזיציה ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד).
"מצאת זמן להתייחס להודעה של השר גנץ בשבת, אבל בנושא יוקר המחיה - צרצרים", אמר בליאק לגפני. "איפה אתם? הבטחתם להוריד את יוקר המחייה, ואתם מסרבים להתייחס לזה", תקף בליאק את יו"ר הוועדה גפני, שבתגובה הפנה אצבע מאשימה כלפי שרי הממשלה.
 
"אנשים לא גומרים את החודש", ציין גפני שמפלגתו מחזיקה בשני משרדי ממשלה וחברה בקואליציה, "משפחות קורסות מיוקר המחיה הגואה ואומרים לי שזה נושא של ועדת הכלכלה, אבל אני חושב שלא תהיה ברירה ואצטרך לכנס את הוועדה לדון בנושא". "שר האוצר המופקר שלנו נותן אולטימטום לאזרחי ישראל? את מי אתה עושה בן ערובה?", אמרה ח"כ אורית פרקש-הכהן (המחנה הממלכתי).
 
פרקש התייחסה לפרסומים לפיהם בשיחות עם נציגי ראש הממשלה התנה שר האוצר בצלאל סמוטריץ' את הטיפול בנושאים כלכליים בקידום מבצע צבאי ברפיח. בשעות אחר הצהריים הגיב יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן (הליכוד) לדבריו של גפני, והתחייב לקדם את הטיפול ביוקר המחיה עם פתיחת כנס הקיץ של הכנסת. ביטן שואף לקדם הצעת חוק פרטית שיזם שנועדה למנוע עליות מחירים בתקופת המלחמה ובמצבי חירום.
 
"מאחר שהממשלה גוררת רגליים ולא מצליחה לבלום את השתוללות המחירים, אין מנוס מלמנוע זאת בחקיקה", מסר ביטן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רוצים עוד?
    ישראל ישראלי 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו משהו פרזיטים
    סגור
  • 4.
    אם מדובר בעיקר במשפחות חרדיות
    קובי 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז זה בסדר, הם גם ככה לא תורמות כלום למדינה, שילכו לעבוד חוקית.
    סגור
  • 3.
    גנבתם את קופת המדינה בזמן לחימה.
    בונדי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למדו מקצוע שתוכלו להרוויח מעל שכר המינימום וצאו ולפרנס את משפחתכם. הכסף שגנבתם על מנת להתבטל בישיבות שלכם חסר לכלל משפחות עם ישראל. תתביישו לכם, אלוהים רואה הכל ויבוא עימכם בחשבון ביום הדין.
    סגור
  • 2.
    גנבתם את קופת המדינה.
    בונדי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר גפני הלא יקר. אין לך טיםה בושה לדבר או להראות את עצמך בציבור? למדו מקצועות שיכולים להביא לכם יותר משכר מנימום וצאו לעבוד לפרנסתכם.
    סגור
  • 1.
    רק גפני יכול
    אנונימי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גפני והחרדים יבשילו שרוולים וילכו לעבוד הם היחידים שיכולים ,חרדי טוב זה חרדי מפרנס
    סגור