כסף וצרכנות
רמי לוי מחלק 1,000 שקל: כך תוכלו לזכות
רמי לוי חוזר למשחק מיתולוגי מהעבר ומשיק פעילות אינטראקטיבית בשם "קונים חכם - קונים רמי לוי". עשרת הלקוחות שיצברו הכי הרבה נקודות יזכו בפרס. איך זה הולך לעבוד?

רמי לוי לא מפסיק להפתיע. במהלך שיווקי מעניין שרץ ברשתות החברתיות, לוי מציע פרסים עד 1,000 שקל באמצעות משחק חדש שהלקוחות יכולים להשתתף בו.
מדובר במשחק אינטראקטיבי חדש בשם ״קונים חכם - קונים רמי לוי", המשחק מופץ ברשתות החברתיות ואפשר לשתף אותו בוואטסאפ. איך זה עובד? המשחק של רמי לוי מדמה את המשחק המיתולוגי "טטריקס". מוצרים "יורדים" מהחלק העליון של המסך ועל המשתתפים למיין אותם בשקיות הנכונות, כשהמטרה היא להכניס כמה שיותר מוצרים לשקית הנכונה וכמה שיותר מהר.
הרשת הבטיחה לחלק 10 שוברים בסך 1,000 שקלים למשתתפים שיצברו הכי הרבה נקודות.

רק לפני מספר חודשים, הציעה הרשת שוברי קנייה במתנה בגובה 400 שקל עבור השתתפות בפעילות פייסבוק. בפוסט של הרשת נכתב: "רוצים לזכות בפרס מפנק? מותג הוואי המוכר שלוקח אתכם לעולם של ניחוחות וטיפוח השיער, מזמין אתכם לשתף מה הוא הריח הכי ישראלי בעיניכם, כתבו לנו בתגובות מה הריח של בית עבורכם? איזה ניחוח הוא הכי ישראלי? 2 מכם יזכו בשובר על סך 400 שקל + מארז מוצרי הוואי עם הריחות שכולנו אוהבים".
יש לציין כי מתחילת המלחמה שעבר תרמה רשת רמי לוי מיליוני שקלים ובפייסבוק של הרשת נכתב: "הרשת ממשיכה לחזק לתמוך בכל הכח למען המשפחות הכואבות וחייל/ות צה"ל שעושים עבודת קודש בימים קשים אלה".
עוד ב-
עוד הוסבר: "לאחר פניות רבות שהגיעו אלינו מאזרחים/ות המבקשים הם לתרום סלי קניה לתושבי/חייל הדרום או הצפון אך מתקשים בשינוע הסלים.מציעה הרשת שירות תשלום מרחוק באמצעות אפליקציית ״הארנק הדיגיטלי״, בצורה פשוטה ובטוחה לגמרי"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה